یک نویسنده جدید به کاپیتان آمریکا 4 اضافه شده است. فیلمبرداری صحنه های جدید در سال 2024


مارول استودیو به تازگی نویسنده جدیدی را برای نوشتن صحنه های جدید فیلم Captain America: Brave New World استخدام کرده است.

فیلم Captain America: Brave New World در حال حاضر در مرحله پس از تولید قرار دارد، اما پس از واکنش منفی تماشاگران فیلم، مارول استودیو تصمیم گرفت برخی از صحنه‌های فیلم را حذف کند و در اواخر سال ۲۰۲۴، صحنه‌های جدید را دوباره جلوی دوربین بگیرد. . حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیوننویسنده جدیدی به کاپیتان آمریکا 4 اضافه شده است. متیو اورتن، نویسنده قسمت پنجم از سری شوالیه ماه، به تیم نویسندگی کاپیتان آمریکا: دنیای جدید شجاع پیوست.

متیو اورتن

اورتون در واقع وظیفه نگارش صحنه ها و المان های جدید فیلم را دارد تا این صحنه های جدید و اضافی در بهار و تابستان 2024 فیلمبرداری شود. قبلا گفته شده بود که سه قسمت اصلی کاپیتان آمریکا 4 قرار است حذف شود. ، بازنویسی و فیلمبرداری شده است. فیلمنامه اصلی فیلم Captain America 4 توسط مالکوم اسپلمندوش و راهرو باران موسمینوشته نویسنده سریال شاهین و سرباز زمستان. اورتن علاوه بر سریال شوالیه ماه، فیلمنامه سریال قله شیطان و عملیات پایانی را نیز نوشته است.

آنتونی مکی مانند سم ویلسون با نام مستعار کاپیتان آمریکا، دنی رامیرز با واکین تورس به عنوان فالکون جدید. هریسون فورد به عنوان رئیس جمهور تاندربولت راس، تیم بلیک نلسون در نقش رهبر به عنوان شرور اصلی فیلم، لیو تایلر مثل بتی راس، شیره هاس مثل صبرا کارل لمبلی مثل آیزایا بردلی، زوشا راکمور برای یک نقش کلیدی، رزا سالازار و ست رولینز از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Captain America: Brave New World ظاهر شدند.

بخوانید  ضعیف ترین پسوردهای سال 2022

فیلم کاپیتان آمریکا: دنیای جدید شجاع برای اکران در تاریخ 14 فوریه 2025 (26 بهان 1403) برنامه ریزی شده است. ژول آنهاکارگردان فیلم The Cloverfield Paradox کارگردانی فیلم Captain America 4 را بر عهده دارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر