هیدئو کوجیما و A24 با هم متحد می شوند تا دنیای سینمایی Death Stranding را بسازند



شرکت فیلم و تلویزیون A24 اعلام کرده است که با کوجیما پروداکشنز برای تولید یک اقتباس لایو اکشن از Death Stranding همکاری خواهد کرد. این خبر از طریق فروشگاه A24 و حساب توییتر اعلام شد، زیرا این شرکت یک تی شرت مشکی جدید را با لوگوی خود با عناصر Death Stranding عرضه کرد.

رسمی است: ما با کوجیما پروداکشنز برای اقتباس لایو اکشن بازی ویدیویی تحسین شده هیدئو کوجیما، Death Stranding همکاری کردیم. توضیحات را می خواند برای تی شرت یک فیلم Death Stranding برای اولین بار در سال 2022 اعلام شد که در حال ساخت است، اما در آن زمان جزئیات بیشتری در دست نیست.

در حال پخش: DEATH STRANDING DIRECTOR’S CUT – تریلر راه اندازی PC

“A24 حدود 10 سال پیش در این جهان متولد شد، حضور آنها در صنعت منحصر به فرد است، آنها شبیه هیچ چیز دیگری نیستند.” کوجیما در یک پست وبلاگ نوشت جزئیات تصمیم برای مشارکت با استودیوی فیلم مستقل. “رویکرد نوآورانه آنها در داستان سرایی با کاری که Kojima Productions به مدت هشت سال انجام داده است، مطابقت دارد. امروز، ما یک فیلم Death Stranding را با هم می سازیم. “فیلم های اقتباسی از بازی های ویدئویی” زیادی وجود دارد، اما چیزی که می خواهیم بسازیم اینطور نیست. فقط یک ترجمه مستقیم از بازی. هدف این است که مخاطبان ما فقط طرفداران بازی ها نباشند، بلکه هدف فیلم ما همه کسانی باشد که سینما را دوست دارند. به لطف سینما که متولد خواهد شد.

Death Stranding اولین بازی از Kojima Productions – استودیویی بود که توسط Hideo Kojima پس از ترک کونامی چندین سال پیش ایجاد شد – و در دنیایی اتفاق می‌افتد که بشریت در آستانه نابودی به دنبال یک رویداد انقراض است که جهان را ویران کرد. سیاره زمین، ارواح خطرناکی را به جهان معرفی کرد و گرفتار شدن در باران را حکم اعدام کرد. به عنوان سام پورتر، بازیکنان می‌توانستند این مرز چالش‌برانگیز جدید را کشف کنند و در عین حال یک قدم جلوتر از خطر با استفاده از یک کودک بریج، یک کودک متولد نشده که در یک غلاف متصل به سینه‌ی کودک قرار داشت، برای حمل آن‌ها قرار گرفتند.

بخوانید  سرنوشت موت ویلیامز با بازی شیا لبوف در ایندیانا جونز 5 را فاش کنید

بازی کوجیما همچنین دارای چندین نام بزرگ هالیوود بود، با نورمن ریدوس، مدز میکلسن و لئا سیدوکس که همگی صداها و شباهت های خود را به شخصیت های مربوطه خود وام دادند. در سال 2021، کوجیما پروداکشنز ایجاد یک بخش تجاری جدید با تمرکز بر فیلم، تلویزیون و موسیقی را اعلام کرد و در سال 2022، Death Stranding 2 به طور رسمی معرفی شد. در مورد کوجیما، او در مصاحبه های قبلی خود گفته بود که در اقتباس سینمایی Death Stranding نقش خواهد داشت اما آن را کارگردانی نخواهد کرد. این سازنده بازی همچنین از بازی جدید Xbox OD خود در The Game Awards خبر داد و این پروژه با همکاری کارگردان برنده اسکار جردن پیل در حال ساخت است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر