رویداد Fortnite Rise Of Midas جوایز رایگان اضافه می کند و طبقه در حالت گدازه است

یکی از معروف ترین شخصیت های Fortnite در آپدیت بازی امروز یعنی نسخه 29.01 بازگشته است. Rise of Midas یک رویداد چند هفته‌ای است که تعداد زیادی لوازم آرایشی رایگان، چالش‌ها و حالت زمان محدود (LTM) را به ارمغان می‌آورد. البته همانطور که از نامش پیداست، میداس نیز بازگشته است.

رویداد Fortnite Rise of Midas

رویداد Rise of Midas اکنون زنده است و تا 2 آوریل ساعت 6:00 صبح به وقت PT / 9:00 صبح به وقت شرقی ادامه دارد. در طول این رویداد، می‌توانید برای تکمیل یک سری ماموریت‌های درون‌بازی بازی کنید که پاس‌های جنگی XP و چندین آیتم آرایشی رایگان را توزیع می‌کنند. ماموریت‌های بازی در پنج دسته ظاهر می‌شوند که در طول رویداد پخش خواهند شد. اولین دسته، Midas Rises، اکنون در دسترس است و چهار دسته چالش بعدی به ترتیب در تاریخ های 20، 25، 27 و 28 مارس در بازی قرار خواهند گرفت.

جوایز تلاش Rise of Midas: Cerberus Medallion، Rose of Avarice Back Jewel و Queen in Gold Glider
جوایز تلاش Rise of Midas: Cerberus Medallion، Rose of Avarice Back Jewel و Queen in Gold Glider

اگر شش ماموریت را کامل کنید، اسپری مدالیون سربروس را باز خواهید کرد. پس از انجام 12 کوئست، گل رز حرص را جمع آوری می کنید. و برای تکمیل 18 مورد از این چالش ها، با اشاره به ماریگولد، برادر به همان اندازه طلایی میداس، مدعی گلایدر ملکه در طلا خواهید شد. اگر هر یک از این چالش‌ها مشکل بود، مطمئن باشید که ما در اینجا در GameSpot راهنماهایی برای شما خواهیم داشت.

در همین حال، در فروشگاه اقلام، پوسته جدید Ascendant Midas در 26 مارس هنگامی که فروشگاه در ساعت 5 بعد از ظهر به وقت شرقی / 8 بعد از ظهر به وقت شرقی بازنشانی می‌شود، عرضه خواهد شد. لوازم جانبی جدید او، شنل پشتی طلایی کیپ، پاکت معراج طلایی و کلنگ Golden Touch نیز از امروز در دسترس خواهند بود.

بخوانید  تکذیب شایعات مشکلات روند توسعه ریبوت بازی Perfect Dark
Ascending Midas Skin، Golden King's Cloak Back Bling، و Golden Touch Pickaxe
Ascending Midas Skin، Golden King's Cloak Back Bling، و Golden Touch Pickaxe

برای بازیکنان رقابتی تر، می توانید با شرکت در Rise of Midas Cup، یک تورنمنت انفرادی، پوسته جدید Ascendent Midas را به صورت رایگان به دست آورید. می توانید مسابقات درون بازی و قوانین رسمی آن را در اینجا پیدا کنید.

Floor Is Lava برمی گردد

با کمال تاسف به شما اطلاع می دهم که کف، یک بار دیگر، گدازه است. LTM محبوب بازمی گردد اما با یک پیچ: سلاح های فصل 5 فصل 2 در حالت موجود خواهند بود. اوه بله، و گدازه طلایی خواهد شد (البته).

LTM ماموریت های رویداد خود را جدا از رویداد Rise of Midas با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان بیشتری از جمله اسپری های Lightning King و Zeus Medallion و همچنین کلنگ Golded Vengeance ارائه خواهد کرد. معطل نکنید، زیرا با پایان رویداد Rise of Midas در 2 آوریل، حالت و جوایز رایگان آن از بین خواهند رفت.

سلاح و آیتم جدید

این همش نیست؛ همچنین از امروز می‌توانید دو آیتم قابل تجهیز جدید را روی نقشه پیدا کنید، از جمله سلاح جدیدی که قبلاً در تریلر پخش فصل نشان داده شده بود. Chains of Hades یک آیتم افسانه ای جدید است که بازیکنان دشمن را با یک حمله ترکیبی سریع و دردناک به سمت شما می کشاند. آنها را مانند سلاح های نمادین متعلق به Scorpion از Mortal Kombat یا Roadhog از Overwatch در نظر بگیرید. شما امیدواریم که می توانید آن را در یک سینه یا به عنوان غارت کف پیدا کنید، یا برای یک سقوط تضمینی، هادس را شکست دهید.

زنجیره هادس فورتنایتزنجیره هادس فورتنایت
زنجیره هادس فورتنایت

همچنین Shield Bubble Jr جدید است، نسخه کوچکتر و شخصی تر Shield Bubble که می تواند زمانی که دشمنان سعی می کنند تاج شما را بدست آورند، لحظه ای استراحت به شما بدهد. این را می توان به عنوان غارت کف یا در صندوقچه ها نیز یافت.

بخوانید  اعلام تاریخ انتشار بازی The Chant با یک تریلر جدید

رفع اشکال در وصله Fortnite 29.01

Epic می‌داند که چگونه محتوای جدید را با هر پچ اضافه کند، اما این به‌روزرسانی‌ها برای رفع مواردی که ممکن است به بازی آسیب برسانند نیز خدمت می‌کنند. مستقیماً از طرف توسعه‌دهنده، در اینجا لیستی از رفع اشکالات “عمده” موجود در این پچ وجود دارد.

  • رفع مشکلی که به بازیکنان اجازه می‌داد تاندربولت زئوس را از میان سازه‌ها پرتاب کنند.
  • مشکلی که بازیکنان می‌توانستند از طریق سازه‌های ساخته شده توسط بازیکن با تفنگ Gatekeeper Shotgun شلیک کنند، برطرف شد.
  • مشکلی که در آن بازیکنان می‌توانستند به‌طور نامحدود با Wings of Icarus پرواز کنند، برطرف شد.
  • این یک باگ بتل رویال نیست، اما ما یک مشکل بصری را نیز برطرف کردیم که مانع از دیدن آنها توسط بازیکنان می‌شد
  • تا زمان بازگشت به لابی، XP را در جزایر ایجاد شده توسط سازندگان کسب کرد.

رویداد Rise of Midas اکنون زنده است. برای اطلاعات بیشتر در مورد آخرین نسخه از بازی همیشه در حال تکامل Epic، همه چیز جدید را در فصل 2 Fortnite Chapter 5 از دست ندهید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر