فیلمبرداری Mortal Kombat 2 در ژوئن امسال در استرالیا آغاز شد

در ادامه اخبار سینما و تلویزیون گزارشی از سایت Geek Vibes Nation فاش می کند که دنباله ریبوت Mortal Kombat 2021 در ماه ژوئن فیلمبرداری خود را آغاز خواهد کرد. فیلم Mortal Kombat 2 قرار است در سپتامبر سال جاری مراحل ساخت را به پایان برساند.

فیلمبرداری فیلم Mortal Kombat 2 به زودی آغاز می شود.

نظرت چیه عزیزم؟ فیلم اول رو دیدی؟ از قسمت دوم چه انتظاری دارید؟ دیدگاه ها و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار سینما و تلویزیون با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

این موضوع توسط تاد گارنر، تهیه کننده فیلم در توییتر نیز تایید شد. در حال حاضر اطلاعات دقیق کمی در مورد این فیلم در دسترس است. البته علاوه بر حضور شخصیت جانی کیج، گزارشی از That Hashtag Show مدعی شد که در قسمت جدید این مجموعه فیلم، شاهد حضور شخصیت هایی مانند کوان چی، شائو کان و باراکا خواهیم بود.

سایمون مک کوید او برای کارگردانی قسمت دوم بازخواهد گشت. همچنین بازیگران دوست دارند هیرویوکی سانادا، هان چین، لویی تن، مکد بروکس و راه لودی آنها دوباره در این دنباله برای ایفای این نقش ظاهر خواهند شد. از سوی دیگر، باید گفت، فضای تسلیم بازیگر نقش شخصیت ساب زیرو در قسمت اول این فیلم از علاقه خود برای بازی در نقش نوب سایبات در این فیلم ابراز داشته است. مطمئنا در آینده ای نزدیک با شروع مراحل فیلمبرداری فیلم مورد نظر شاهد انتشار اطلاعات و جزئیات بیشتری از آن خواهیم بود.

هیروکی سانادا در نقش هانزو هاساشی در مورتال کمبت

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  احتمال انتشار بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon در آگوست 2023