فناوری Nvidia DLSS 3 از بازی Diablo 4 پشتیبانی می کند

در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که بازی نقش آفرینی اکشن بلیزارد انترتینمنت، Diablo 4 در زمان عرضه از فناوری Nvidia DLSS 3 پشتیبانی می کند. این بازی در آینده به آثاری مانند Cyberpunk 2077 و Witchfire خواهد پیوست که امکان استفاده از این فناوری را در اختیار کاربران قرار می دهد. انویدیا تریلر جدیدی برای تایید این موضوع منتشر کرد، اما متأسفانه این ویدیو این فناوری را در عمل نشان نمی‌دهد.

کاربران گرافیکی GeForce RTX 40 برای تجربه Diablo 4 با فناوری DLSS 3 نیازی به صبر ندارند و این فناوری در روز عرضه در دسترس خواهد بود. این فناوری از انویدیا در نسخه بتای Diablo 4 قابل استفاده نیست، البته امیدواریم در آینده نحوه اجرای بازی با این فناوری نمایش داده شود. Blizzard Entertainment قبلا تایید کرده بود که Traceback در به روز رسانی های پس از عرضه به بازی اضافه خواهد شد.

بازی Diablo 4 16 ژوئن 1402 (6 ژوئن 2023) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S و PC منتشر خواهند شد. توسعه دهندگان بازی هیچ برنامه ای برای عرضه Diablo 4 در Game Pass ندارند. نسخه بتای بازی از 4 تا 6 آوریل (24 تا 26 مارس) برای بازیکنان در دسترس خواهد بود و پیش خریداران می توانند از 26 تا 28 مارس (17 تا 19 مارس) کمی زودتر آن را تجربه کنند.

دانلود فیلم آپارات

در زمان عرضه، Diablo 4 از فناوری DLSS 3 انویدیا برای پردازنده‌های گرافیکی سری RTX 40 پشتیبانی می‌کند.