فصل 2 سریال The Yellowjackets برای 24 مارس 2023 تنظیم شده است و اولین بار در Showtime پخش می شود.

Showtime اعلام کرده است که سریال درام هیجان‌انگیز Yellowjackets برای فصل 2 در 24 مارس 2023 بازخواهد گشت. این شبکه این خبر را با یک ویدیوی تیزر 15 ثانیه‌ای به اشتراک گذاشت که می‌توانید در زیر تماشا کنید.

در خلاصه داستان این سریال آمده است:[Yellowjackets is about] تیمی متشکل از بازیکنان بسیار با استعداد دبیرستانی که از سقوط هواپیما در بیابان انتاریو جان سالم به در می برند. این سریال داستان تبار آنها را از یک تیم پیچیده اما پر رونق به قبیله‌های جنگ‌جو و آدم‌خوار نشان می‌دهد، در حالی که زندگی‌هایی را که سعی کرده‌اند با هم ترکیب کنند دنبال می‌کنند. تریلر جدید Showtime تنها به تمام اسرار و افشاگری های آینده اشاره می کند.

این نمایش توسط اشلی لایل و بارت نیکرسون (Narcos) ساخته شده است و از ستاره های آن می توان به ملانی لینسکی (کاسل راک)، جولیت لوئیس (کمپینگ)، کریستینا ریچی (Z: The Beginning of It All) و تاونی سایپرس (فراموش نشدنی) اشاره کرد. ستارگان فصل دوم، سوفی نلیس (دزد کتاب)، جاسمین ساوی براون (بازمانده‌ها)، سوفی تاچر (احتیاط)، سامانتا هانراتی (بی شرم)، کورتنی ایتون (مکس دیوانه: جاده خشم)، لیو هیوسون (رژیم غذایی سانتا کلاریتا)، استیون کروگر (The Originals)، وارن کول (Shades of Blue) و کوین آلوز.

Yellowjackets در نوامبر 2021 به نمایش درآمد و به سرعت ثابت شد که یک معمای ترسناک هفتگی برنده است. میسون داونی در نوشته‌ای از GameSpot از این مجموعه، مدت کوتاهی پس از شروع آن، این مجموعه را “بی رحمانه” خواند و یک “داستان رمز و راز هفتگی” ارزشمند برای طرفداران Lost. فصل 1 جمع آوری شد a امتیاز 100٪ در Rotten Tomatoes و هفت نامزدی امی دریافت کرد.

بخوانید  بازگشت دو بازیگر دیگر از فیلم های ددپول در ددپول 3 با بازی رایان رینولدز

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.