قابلیت راه اندازی مجدد سری بازی Uncharted


ادعایی مبنی بر پذیرش راه‌اندازی مجدد بازی‌های Uncharted توسط استودیو ناتی داگ برای شما آورده شده است.

Theleak.co ادعا می کند که سری Uncharted برای شروع طرح راه اندازی مجدد خود چراغ سبز نشان داده است، اما این کار توسط Naughty Dog انجام نخواهد شد. بر اساس اطلاعات فاش شده، مسئولیت این کار به یک توسعه دهنده ناشناس واگذار می شود، اما Naughty Dog ابتدا به این تیم کمک خواهد کرد.

از اکتبر 2019، Uncharted 4: A Thief’s End در مدت 4 سال، بیش از 15 میلیون نسخه فروخته است. رابرت کاگبرن در مصاحبه با وب سایت کوتاکو گفت Uncharted 4 احتمالا آخرین بازی این سری خواهد بود. او در بخشی از صحبت‌هایش در این باره می‌گوید: “ساخت این بازی‌ها سخت است. به خصوص با شخصیتی مانند ناتان دریک در دنیای تقریباً جاافتاده‌ای. گسترش دنیای این بازی در حالی که بازی بر اساس قوانین انجام می‌شود، می‌تواند سخت باشد.”

ناتان دریک در Uncharted

البته این بدان معنا نیست که بازی های آینده باید همان تم های خاص را داشته باشند. ارائه ایده های جدید و زنده کردن آنها می تواند بسیار سرگرم کننده باشد [در یک مجموعه جدید] ما پرداخت می کنیم.”

این منبع قبلاً اطلاعات موثقی را فاش کرده است و سابقه خوبی در انتشار اطلاعات از قبل دارد. البته این ادعا هنوز تایید یا تکذیب نشده و باید آن را شایعه دانست. همچنین باید دید که در صورت ریبوت سری Uncharted، اتفاقات آن نسبت به بازی اصلی در چه دوره ای رخ خواهد داد. در پایان نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

بخوانید  Trine 5: A Clockwork Conspiracy حداقل 12 ساعت طول می کشد تا کامل شود