فروش Blu-Ray 4K Best Buy تخفیف های عمیقی را برای فیلم های جدید و کلاسیک ارائه می دهد



ممکن است به عصر استریم رسیده باشیم، اما هنوز چیزی برای گفتن در مورد رسانه فیزیکی وجود دارد – فیلم‌ها به سادگی روی دیسک بهتر به نظر می‌رسند زیرا فشرده‌تر از نسخه‌های استریم کمتر هستند. اگر بهترین نسخه یک فیلم را می خواهید، به این دیسک نیاز دارید. و در حال حاضر، Best Buy می‌تواند با فروش فوق‌العاده 4K Blu-ray که شامل عناوین قدیمی‌تری مانند جادوگر شهر اوز در کنار فیلم‌های جدیدی مانند برنده اسکار می‌شود، به مجموعه فیلم‌های شما اضافه شود. 2023 برای بهترین فیلم، همه‌چیز همه جا به یکباره ( که در 4K شگفت انگیز به نظر می رسد).

تعداد عناوین اصلی جدید و قدیمی در این فروش به این معنی است که چیزی برای وسوسه کردن هر کسی در بازار بلوری 4K وجود دارد. فهرست عناوین کاتالوگ (یعنی فیلم‌های قدیمی‌تر) به تنهایی ارزش دیدن را دارد، با فیلم‌هایی مانند The Blues Brothers، They Live، Apollo 13 و Saving Private Ryan که از تخفیف‌های مهم برخوردار هستند.

در همین حال، از این قرن نیز چیزهای زیادی برای انتخاب وجود دارد، مانند Zack Snyder’s Watchmen: The Ultimate Cut، Inception، سه فیلم اول جان ویک، و مجموعه ای زیبا از انیمیشن های DC Comics، از جمله Batman: The Killing Joke و Batman: سال اول. لیستی از نکات برجسته از فروش را در زیر بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Twitch پس از اعتراض به دلیل تغییرات محتوای مارک، عذرخواهی می کند