فروش بازی Ace Combat 7: Skies Unknown از مرز 4 میلیون عبور کرد

در حال حاضر Bandai Namco در حال ساخت بازی بعدی Ace Combat است که با Unreal Engine 5 ساخته خواهد شد. توسعه بازی در دستان ILCA است. همان استودیویی که Pokemon Shiny Diamond و Shiny Pearl را ساخت. در اوایل سال جاری، اعلام شد که Bandai Namco و ILCA Studio با هم Bandai Namco Aces را برای توسعه Ace Combat 8 ​​ایجاد کرده اند.

بازی Ace Combat 7: Skies Unknown یک بازی شبیه ساز پرواز و مبارزات هوایی بار دیگر نقطه عطف مهمی را در بحث تجاری پشت سر گذاشته و این بار فروش آن از مرز 4 میلیون نسخه عبور کرده است. صرف کرد

سری Ace Combat همیشه در مرز بین محبوبیت عمومی و محبوبیت در بین افراد خاص قرار داشته است. با این حال طی چند سال گذشته شاهد رشد خوبی از آن بوده ایم. بازی Ace Combat 7: Skies Unknown آخرین نسخه از این سری در سال جاری است در سال 2019 منتشر شد، مورد تحسین گسترده طرفداران این مجموعه قرار گرفت و اکنون یک نقطه فروش عمده دیگر را رد کرده است.

با اعلام رسمی Bandai Namco، فروش این بازی Ace Combat 7: Skies Unknown از مرز 4 میلیون از زمان عرضه آن بر روی پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه های شخصی عبور کرده است. در آگوست سال گذشته این میزان فروش به 3 میلیون دستگاه رسید و مشخص است که سرعت فروش بازی در این سال افزایش یافته است.