تلاش برای یافتن پایگاه Firefly در تصاویر قسمت 9 سریال The Last of Us

در خلاصه داستان سریال The Last of Us شبکه HBO آمده است: “داستان سریال بیست سال پس از نابودی تمدن مدرن می گذرد. ​​یک بازمانده سرسخت به نام جول برای نجات الی، دختری 14 ساله از یک منطقه خالی از سکنه در قرنطینه استخدام می شود. آنچه در دره کار ساده ای به نظر می رسد به سرعت به یک سفر احساسی و خشونت آمیز تبدیل می شود و آنها باید از سراسر ایالات متحده عبور کنند و برای زنده ماندن فقط به یکدیگر تکیه کنند.

برای بینندگانی که با منبع اصلی اقتباس سریال The Last of Us آشنا نیستند، باید گفت که اشلی جانسون صداپیشگی شخصیت الی ویلیامز در هر دو بازی این مجموعه بود. صداپیشگان دیگر بازی Last of Ace نیز مشابه هستند تروی بیکر، جفری پیرس، مارلی دندریج آنها قبلا در این سریال نیز حضور داشتند. علی عباسی وظیفه رهبری و نیل دراکمن با کریگ مازن آنها مسئولیت نگارش فیلمنامه قسمت آخر با عنوان به دنبال نور را بر عهده داشتند.

.

پدرو پاسکال به عنوان جواهرات، بلا رمزی در نقش الی، آنا تورو مثل تس، گابریل لونا مثل تامی، روتین وسلی در نقش ماریا، مارلی دندریج در نقش مرلین، نیکو پارکر مثل سارا نیک آفرمن مثل بیل، مری بارتلت مثل فرانک، طوفان نی مثل رایلی، لامار جانسون در نقش هنری کوین وودارد مثل سام، ملانی لینسکی مثل کتلین، جفری پیرس در نقش پری و گراهام گرین در نقش مارلون از جمله بازیگران سریال The Last of Us هستند.

.

متن و تصاویر خبری حاوی اسپویل برای داستان سریال The Last of Us هستند

بخوانید  کریستوفر قاضی یکی از جوایز The Game Awards 2023 را تقدیم می کند

آخرین قسمت از فصل اول سریال The Last of Us در 12 مارس پخش خواهد شد و اکنون HBO تصاویر جدیدی از آن منتشر کرده است. بیشتر این تصاویر جواهر و الی را در تلاش برای یافتن مقر فایرفلای در سالت لیک سیتی نشان می دهند، اما یکی از آنها یک سکانس فلاش بک را نشان می دهد. این تصویر اشلی جانسون او را یک زن باردار مضطرب به نام آنا معرفی می کند که در واقع مادر الی است.

شبکه HBO تصاویر جدیدی از قسمت پایانی فصل اول سریال The Last of Us با نام Look for the Light را منتشر کرد.