ظاهراً مجموعه جدیدی از Borderlands در راه است



طبق یک لیدربرد جدید، ممکن است به زودی مجموعه جدیدی از بازی های Borderlands عرضه شود. این بار یادداشت از آفریقای جنوبی می آید.

توسط جماتسوهیئت فیلم و انتشارات آفریقای جنوبی فهرست رتبه‌بندی بازی‌های آوریل 2023 را منتشر کرده است. این فهرست شامل فهرستی از The Borderlands Compilation: Pandora’s Box برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها است.

لیست می 2023 قابل توجه است زیرا شامل Lego 2K Goooal است! این بازی ماه گذشته هنگامی که کمیته رتبه بندی و مدیریت بازی کره به آن امتیاز داد، علیرغم اعلام رسمی هنوز، لو رفت. به همین ترتیب، هیچ اطلاعیه رسمی برای این مجموعه ظاهری جدید Borderlands وجود ندارد.

در مورد اینکه این مجموعه چه بازی هایی ممکن است داشته باشد، Borderlands، Borderlands 2 و Borderlands: The Pre-Sequel هنوز برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X|S پورت نشده اند. بنابراین به نظر می رسد اینها محتمل ترین نامزدها باشند. به هر حال، Borderlands Legendary Collection در سال 2020 روی نینتندو سوییچ راه اندازی شد و هر سه این بازی ها را در خود دارد.

جدیدترین بازی‌های سری Borderlands، Tiny Tina’s Wonderlands و New Tales from the Borderlands هستند که هر دو سال گذشته منتشر شدند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  ابزار جدید ضد تقلب Call Of Duty می‌تواند تشخیص دهد که چه زمانی از مطالب ممنوعه استفاده می‌کنید