ابزار جدید ضد تقلب Call Of Duty می‌تواند تشخیص دهد که چه زمانی از مطالب ممنوعه استفاده می‌کنید

Activision گفت: “ما به نظارت بر اثربخشی این تشخیص جدید و به روز رسانی سیستم های خود در برابر هرگونه دور زدن جدید در طول زمان ادامه خواهیم داد.” ما می‌دانیم که گیمرها از ما خواسته‌اند که استفاده نامناسب از این دستگاه‌ها را بررسی کنیم و خوشحالیم که مقدمات این تشخیص را برای محافظت در برابر بازی‌های نادرست روی رایانه شخصی و کنسول فراهم می‌کنیم.»

علاوه بر این، Activision اعلام کرد که یک ابزار جدید “Replay” ایجاد کرده است که به تیم های توسعه دهنده خود اجازه می دهد تا هر مسابقه تکمیل شده را به عنوان بخشی از تحقیقات خود در مورد رفتار نادرست احتمالی تماشا کنند. مشخص نیست که آیا قابلیت Replay در اختیار بازیکنان قرار گرفته است یا خیر.

در یک پست وبلاگاکتیویژن گفت چنین دستگاه هایی می توانند به بازیکنان این توانایی را بدهند که از طریق کاهش یا تکمیل حذف پس زدن اسلحه، از جمله موارد دیگر، مزیتی ناعادلانه به دست آورند. پس از یک دوره آزمایشی، Activision اکنون به‌روزرسانی جدید تشخیص سخت‌افزار را برای Modern Warfare II و Warzone 2.0 ارائه کرده است. هرکسی که مشکوک به تقلب با استفاده از یک دستگاه سخت افزاری شخص ثالث در رایانه شخصی یا کنسول باشد، قبل از انجام اقدامات جدی تر، صفحه هشداری را مشاهده می کند (به پایین مراجعه کنید).

احمق نباش
احمق نباش

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  فصل جدید بازی Destiny 2 در راه است

اکتیویژن ابزارهای ضد تقلب جدیدی را برای سری Call of Duty منتشر کرده است که می تواند تشخیص دهد که دستگاه های سخت افزاری شخص ثالث به تنظیمات یک شخص متصل هستند.

در نهایت، Call of Duty Modern Warfare II و Warzone 2.0 اکنون هشدارهای درون بازی را برای بازیکنانی که از اشکالات و سوء استفاده می‌کنند یا عمداً به بازیکنان آسیب می‌رسانند، ارائه می‌کنند. بازیکنانی که در افزایش اکانت شرکت می‌کنند، هشدارهایی را نیز مشاهده خواهند کرد که می‌تواند منجر به تعلیق حساب و تنظیم مجدد پیشرفت و سایر جریمه‌ها شود.

این اقدامات جدید ضد تقلب علاوه بر تکنیک‌های مختلف کاهش درون بازی است که Activision برای کمک به حذف بازیگران بد استفاده می‌کند. اینها عبارتند از Cloaking (بازیکنان قانونی از دید متقلب ها پنهان می شوند)، خلع سلاح (بازیکنان متخلف سلاح های خود را حذف می کنند) و Damage Shield (به بازیکنان قانونی زره ​​اضافی داده می شود تا از متقلبان جلوگیری کنند).

مایکروسافت در حال خرید اکتیویژن بلیزارد و سری Call of Duty است. CMA انگلیس اخیراً راه را برای تکمیل این معامله هموار کرده است، اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

هرکسی که پس از اخطار به استفاده از چنین دستگاه‌هایی ادامه دهد ممکن است با مجازات‌های سخت‌تری مانند هشدار اضافی، «تخفیف»، تعلیق حساب یا ممنوعیت کامل مواجه شود.