کونامی یک استودیوی بازی سازی جدید در اوزاکای ژاپن تاسیس کرده است

ناشر استودیوی جدید خود را اولویت اول توسعه دهندگان توصیف می کند و معتقد است که بازی سازان می توانند تمام قدرت و پتانسیل خود را در آنجا نشان دهند. به گفته کونامی، این استودیو به طور کامل به تجهیزات پیشرفته ضبط صدا و ضبط حرکت برای ساخت بازی مجهز خواهد شد. علاوه بر این، کونامی تایید کرده است که در حال ساخت یک مرکز تحقیق و توسعه نسل بعدی است که تا سال 2025 تکمیل خواهد شد.

کونامی در جدیدترین بیانیه خود اعلام کرد که یک استودیوی بازی سازی جدید در اوزاکای ژاپن تاسیس کرده است.

با ایجاد استودیو جدید، به نظر می رسد کونامی توسعه داخلی پروژه های جدید را نیز افزایش دهد. این شرکت ژاپنی سال گذشته شروع به استخدام کارمندان جدید برای توسعه داخلی چندین پروژه کرد. گزارش‌های اخیر ادعا می‌کنند که این شرکت ظاهراً در حال کار بر روی بازسازی Metal Gear Solid 3 در ارتباط با Virtuos و یک بازی جدید Castlevania است.

به نظر می رسد کونامی قصد دارد سال گذشته با معرفی سه بازی جدید در سری Silent Hill به طور جدی به توسعه و انتشار بازی های AAA بازگردد. حال آخرین اخبار نشان می دهد که این ناشر ژاپنی گام بلند دیگری در این مسیر برداشته است. شرکت Konami اخیراً از تاسیس یک استودیوی بازی سازی جدید در اوزاکای ژاپن خبر داده است.

نظر شما درباره آخرین اخبار کونامی چیست؟ آنها را با ما به اشتراک بگذارید.

در این میان، ناشر ژاپنی قصد دارد حقوق پایه کارمندان خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. کونامی توضیح داد: “گروه کونامی به منظور دستیابی به رشد پایدار و مستمر در زمینه سرگرمی که به طور قابل توجهی در حال گسترش است، توانایی های توسعه محصول خود را تقویت کرده و به ارائه محصولات و خدمات برای نسل بعدی ادامه می دهد.”

بخوانید  بررسی فلش - در ابتدا سرگرم کننده سریع است، اما بخار تمام می شود

سه بازی Silent Hill که کونامی سال گذشته معرفی کرد، همگی با همکاری توسعه دهندگان خارج از کشور ساخته خواهند شد. بنابراین، بازسازی Silent Hill 2 توسط تیم Blober، توسعه Silent Hill: Townfall توسط No Code Studio و ساخت Silent Hill f توسط NeoBards Studio در حال انجام است. کونامی تایید کرده است که با دیگر توسعه دهندگان خارج از کشور برای توسعه بازی های بیشتر در آینده همکاری خواهد کرد.

صورت یک زن در سایلنت هیل اف