طرفداران زلدا پس از تریلر جدید Tears Of The Kingdom، Hope Dungeons بازگشته اند


در حالی که The Legend of Zelda: Breath of the Wild تقریباً بلافاصله به وضعیت کلاسیک اعطا شد، یک جنبه وجود داشت که طرفداران این فرنچایز گم شده بودند: سیاه چال ها. نینتندو به طور خاص به گنجاندن آنها در دنباله، Tears of the Kingdom اشاره نکرد. اما آخرین تریلر مطمئناً به بازگشت آنها اشاره می کند.

بزرگترین داستانی که در تریلر جدید The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom به نمایش گذاشته شده است، رونمایی از Gleeok در بازی است. قدمت اژدهای سه سر به بازی اصلی Zelda در NES برمی گردد، جایی که دشمن به عنوان رئیس در آن خدمت می کرد. اولین سیاه چال عنوان. بنابراین اغراق نیست اگر فکر کنیم که بازی بعدی سوییچ می تواند از شخصیت شرور برای یک سیاه چال نیز استفاده کند.

در حال پخش: The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom – تریلر رسمی بازی شماره 3

با این حال، گلیوک تنها رئیسی نیست که در این ویدئو دیده می شود. همچنین یک هیولای تمساح در حال تراوش با دهان ارغوانی وجود دارد که سعی دارد لینک را روی یک سکو در میان ابرها ببلعد. در حال حاضر، این فقط می تواند یک رویارویی در جهان باز در Tears of the Kingdom باشد. اما همچنین می تواند یک رئیس یا مینی باس به عنوان بخشی از یک سیاه چال به سبک معبد آسمان باشد.

همچنین یک سکانس کارت مین وجود دارد که نشان می دهد لینک در حال مبارزه با دشمن در حالی که از مسیرهای موازی پایین می رود. پس‌زمینه دارای گدازه و گرما است، که شاید به این معنی باشد که تم شبیه به سیاه‌چال‌های آتش سوزی سنتی Zelda است. در نهایت، لینک یک چرخ افقی در ویدیو را در یک نقطه فشار می دهد. این به یک عنصر پازل کلاسیک سری اشاره دارد.

هیچ چیز تایید نشده است، اما به نظر می رسد که نینتندو قطعاً نشان می دهد که The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom دارای سیاه چال های سنتی بیشتری در بازی خواهد بود. Breath of the Wild دارای هزاران زیارتگاه (مینی پازل یا نبرد) و چهار حیوان الهی در جای آنها Divine Beasts از کوتاه بودن و نداشتن پازل های چالش برانگیز شگفت زده شد. بازبینان همچنین خاطرنشان کردند که هر یک از آنها مانند یک سیاه چال سنتی Zelda در داخل خود منحصر به فرد نیستند.

بخوانید  مارتین اسکورسیزی در فیلم «در دست دانته» بازی می‌کند.

تریلر جدید Zelda همچنین یادآوری دردناک از فاصله 12 می تا عرضه انحصاری سوییچ است. برای کمک به انتظارشان، طرفداران ظاهرا Tears of the Kingdom’s Ganondorf را به تله تشنگی تبدیل کرده اند.

گلیوک در The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom
گلیوک در The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

آلبوم عکس

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.