طبق گزارش ها، قسمت 7 The Last Of Us در برخی مناطق سانسور شده است

The Last of Us دارای تعداد بیننده قابل توجهی برای HBO است، بنابراین جای تعجب نیست که این شبکه اعلام کرد که سریال برای فصل دوم تمدید شده است. فصل 1 رویدادهای اولین بازی Last of Us را پوشش می دهد، با شایعاتی مبنی بر اینکه فصل دوم داستان The Last of Us: Part II را دنبال می کند و شخصیت های جدیدی از جمله ابی را معرفی می کند.

OSN+ قبلا به دلیل ویرایش صحنه های عاشقانه همجنس گرایان از How To Get Away With Murder و House of the Dragon مورد انتقاد قرار گرفته بود. همانطور که دیگران اشاره کردند، این نمونه جدید سانسور تا حدی عجیب بود زیرا قسمت قبلی The Last of Us، “Long Long Time” ظاهراً اصلاً در OSN+ ویرایش نشده بود. این قسمت تقریباً به طور انحصاری بر روی عاشقانه همجنس گرایان بین بیل (نیک آفرمن) و فرانک (موری بارتلت) متمرکز بود.

طبق گزارش ها، قسمت آخر سریال The Last of Us شبکه HBO برای برخی از مخاطبان سریال سانسور شد، تصمیمی که هنوز توسط دست اندرکاران این سریال توضیح داده نشده است. این پست حاوی اسپویلرهای اصلی The Last of Us است.

قسمت Last of Us “Left Behind” در OSN+ (منطقه MENA) با برش صحنه بوسه (کاملاً کلیدی) سانسور شده است. و با توجه به اینکه “Long, Long Time” و بیل و فرانک هیچ برشی نداشتند، کاملاً معنی ندارد.#آخرین ما pic.twitter.com/jPCcT20txE

—محمد خیرات (@khairatmk) 27 فوریه 2023

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  Overwatch 2's PvE Hero Mode Is Being Scrapped, Blizzard Explains What Happened and Why



در یک ویدیوی پشت صحنه (آن را در بالا تماشا کنید)، نویسنده نیل دراکمن گفت که بوسه بین الی و رایلی یک لحظه کلیدی داستان سرایی بود. دراکمن در مورد هرج و مرج و غم و اندوهی که بلافاصله پس از اولین بوسه آنها رخ می دهد، می گوید: “الی اولین عشق را تجربه می کند. اول بوسه. و سپس آن را از او می گیریم.”