شیگرو میاموتو خالق ماریو توصیه می‌کند وقتی هوا خوب است بیرون بروید

برای اطلاعات بیشتر، مصاحبه خود GameSpot با Miyamoto را بررسی کنید.

میاموتو گفت: “احتمالاً همین خواهد بود. می دانید، اعضای تیم مدیریت، سازندگان درون شرکت و همچنین افرادی که ماریو را ایجاد می کنند، همه آنها این حس را از معنای نینتندو بودن دارند.” “و بنابراین اینطور نیست که نظرات مختلف زیادی وجود داشته باشد که می آیند و می روند. همه درک، آن نوع درک مشترک از نینتندو بودن دارند. و بنابراین حتی زمانی که ایده های جدید مطرح می شود، همیشه این واقعیت وجود دارد که این یک ایده جدید است، اما همچنین این واقعیت که آیا این یک ایده جدید است که واقعاً جوهر نینتندو را دارد یا نه؟ دیدگاه مشترک در مورد آن. بنابراین من فکر می کنم وجود نخواهد داشت – تغییر نخواهد کرد.”

او این توصیه را به گیمرهای معمولی و طراحان بازی نیز می کند. او گفت که ورود به دنیای واقعی می تواند به فرد کمک کند تا تجربه شخصی بیشتری کسب کند، که سپس می تواند به بخش های دیگر زندگی او منتقل شود.

شیگرو میاموتو، خالق ماریو و اسطوره بازی، به این موضوع پرداخته است که انجام بازی های ویدیویی چقدر زیاد است. در حال صحبت با NPRمیاموتو می‌گوید بازی‌های ویدیویی زیاد چیز بدی نیست، اما فقط انجام بازی های ویدیویی ممکن است بهترین کار نباشد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  ماجراجویی جدید آهسوکا در دنیای جنگ ستارگان در تصاویری جدید از سری آهسوکا

همچنین اخیراً از میاموتو پرسیده شد که طرفداران چه زمانی می توانند انتظار بازی اصلی ماریو را داشته باشند. او گفت: «ما همچنان روی ماریو کار می کنیم. بنابراین وقتی به زمانی رسیدیم که بتوانیم اطلاعات را به اشتراک بگذاریم، قطعاً این کار را انجام خواهیم داد.»

همچنین در این مصاحبه، میاموتو در مورد آینده ای اجتناب ناپذیر صحبت کرد که در آن نینتندو را ترک می کند و شرکت بدون او به کار خود ادامه می دهد. میاموتو انتظار ندارد بعد از رفتنش چیز زیادی تغییر کند.

“اگر روز خوبی است، می دانید، بروید و تجربه ای در خارج از خانه داشته باشید، زیرا واقعاً، به نظر من یک عامل مهم وجود دارد، و آن تجربه شخصی شماست. سپس وقتی این به تجربه ای که با این سرگرمی مجازی دارید مربوط می شود، جایی است که میاموتو گفت، شادی، عامل سرگرم کننده، واقعاً به طور تصاعدی منفجر می شود. بنابراین فکر می‌کنم داشتن تجربیات مختلف زندگی برای افرادی که بازی‌ها را انجام می‌دهند و همچنین افرادی که بازی‌ها را انجام می‌دهند، واقعاً مهم است تا بتوانند واقعاً از کل تجربه لذت ببرند.

آخرین پروژه میاموتو در نینتندو Super Nintendo World است، یک جاذبه پارک موضوعی که به تازگی در مکان یونیورسال هالیوود افتتاح شد و در آینده به پارک اورلاندو خواهد آمد. او همچنین تهیه‌کننده فیلم بعدی The Super Mario Bros است که در ماه آوریل اکران می‌شود.

او گفت: “من همیشه می گویم اگر بیرون واقعاً خوب است، باید بروی بیرون بازی کنی.”

بخوانید  معرفی رویداد خیریه Loot for Good برای Call of Duty: Warzone 2