صداپیشه کرش بندیکات درگذشت


برندان اوبراین، صداپیشه آمریکایی شخصیت کرش بندیکات در نسخه های کلاسیک این بازی در 60 سالگی درگذشت.

در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، ساعاتی پیش اعلام شد که برندان اوبراین، صداپیشه آمریکایی شخصیت محبوب و دوست داشتنی Kirsh Bendicot در بازی های کلاسیک کنسول پلی استیشن 1 در گذشته است. این شخص در 23 مارس سال جاری (3 فرودین) درگذشت. با این حال، پس از گذشت نزدیک به دو ماه، خبر درگذشت او در میان طرفداران این سریال قدیمی به طور گسترده منتشر شد.

تصویری از شخصیت Kirsh Bendicott

جالب است بدانید که این شخص علاوه بر صداپیشگی قهرمان اصلی این سری از بازی ها در نسخه های کلاسیک، وظیفه صداپیشگی شخصیت هایی مانند دکتر نئو کورتز، دکتر نیتروس بریو و دکتر ن. مسئول بریو بودند. سه گانه اصلی Crash Bandicoot بین سال های 1996 تا 1998 در دسترس کاربران کنسول PSOne بود. استودیوی بازی Naughty Dog مسئولیت توسعه و طراحی را بر عهده داشت. استودیو مورد بحث در زمان عرضه کنسول پلی استیشن 2 روی بازی Jax & Daxter کار می کرد.

سری بازی های Crash Bandicoot پس از یک وقفه طولانی در سال 2017 با انتشار بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy بازگشتند. پس از انتشار این اثر، بازی بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time در سال 2020 منتشر شد. این اثر هنری توسط استودیوی بازی سازی Toys for Bob طراحی و ساخته شده است. آخرین نسخه از این سری با نام Crash Team Rumble در سال جاری برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S و Xbox One منتشر خواهند شد.

بخوانید  بروزرسانی سریال تلویزیونی اسپین آف جان اسنو از بازی تاج و تخت: هیچ تضمینی برای ساخت آن وجود ندارد

نظرت چیه عزیزم؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.