صحنه سوپرمن با هنری کویل از فیلم فلش حذف شد

گفته می شود صحنه حضور کوتاه سوپرمن با بازی هنری کویل و زن شگفت انگیز با بازی گال گدوت از نسخه نهایی فلش حذف شد.

فیلم فلش در تاریخ 16 ژوئن 2023 (26 ژوئن 1402) اکران خواهد شد.

گان به هالیوود ریپورتر گفت که تمام اتفاقات بازگشت سوپرمن و کویل به بلک آدام به زمان قبل از حضور او برمی گردد و آنها برنامه های متفاوتی برای آینده سریال داشتند. در همین حال، ظاهراً Wonder Woman 3 کنار گذاشته شده است و به نظر می رسد که این پایان کار گال گدوت به عنوان Wonder Woman باشد. در هر صورت باید منتظر اعلام کامل برنامه های Gunn و Safran برای DCEU باشیم.

بر اساس گزارش‌ها، گان و سافران پیشنهادهای مشابهی به بن افلک بازیگر بتمن و جیسون موموآ بازیگر آکوامن ارائه می‌کنند و طبق گزارش‌ها، گان به افلک پیشنهاد کارگردانی یک فیلم دی سی را نیز داده است. جدول زمانی و پیامدهای کامل تغییرات Gunn و Safran برای عناوین آینده DC اعلام نشده است، اما Gunn تاکنون با طرفداران روشن بوده است.

هفته گذشته اعلام شد که بازگشت هنری کویل به دنیای سینمایی دی سی لغو شده است و جیمز گان و پیتر سافران برنامه های متفاوتی برای سریال و شخصیت سوپرمن دارند. اکنون طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، صحنه حضور سوپرمن در یکی دیگر از آثار آینده دی سی حذف شد. هالیوود ریپورتر گزارش داد که سوپرمن با بازی هنری کویل و واندر وومن با بازی گال گدوت قرار بود بعد از پایان فیلم فلش در صحنه ای ظاهر شوند اما این صحنه از فیلم حذف شد.

بخوانید  نیل دراکمن داستان لو رفتن The Last of Us Part 2 را روایت می کند

گفته می شود دی سی به دنبال استخدام بازیگر جوان تری برای نقش سوپرمن است. پیش از این شاهد حضور کوتاه سوپرمن در صحنه پس از پایان فیلم بلک آدام بودیم و قرار بود در آثار بیشتری شاهد حضور این شخصیت و صحنه حضور کوتاه کویل در فیلم فلش باشیم که قبلا فیلمبرداری شده، یکی از این ظاهرها بود. هالیوود ریپورتر می گوید که مدیران دی سی با کویل در مورد برنامه های آینده ملاقات کرده اند و در نظر دارند نقش دیگری در DCEU به او بدهند.

گل گدوت در نقش Wonder Woman در Wonder Woman

تحریریه مجله بازی یک گیمر