شما می توانید به عنوان یک معامله گر فانتزی در Rosewall Merchants بر بازار آزاد تسلط داشته باشید

اولین عنوان Big Blue Sky Games فاش شد: Merchants of Roseall، یک بازی شبیه‌سازی تجاری با حالات سرگرم‌کننده D&D و یک بازار آنلاین که در آن می‌توانید در حین حرکت از بازیکنان دیگر مبادله کنید و خرید کنید. در داستان خود پیشرفت کنید.

کارگردان بازی کوین هودستاد در یک پیش نمایش از رویداد گفت: «اگر می‌خواهید، می‌توانید آیتم‌های خود، آیتم‌های تزئینی خود را، مطابق با چیزی که شبیه یک بازی به سبک Animal Crossing است، ایجاد کنید. “برای انجام این کار، باید دستور غذا را باز کنید، همه مواد را در اختیار داشته باشید. همچنین می توانید آنها را از بازیکنان دیگر خریداری کنید.”

او ادامه داد: “بنابراین، اگر شما به عنوان یک بازیکن تصمیم بگیرید که در درجه اول از اینکه بتوانید به سرعت چندین آشپز را در آشپزخانه خود مدیریت کنید، هیجان زده هستید، عالی است و بازی این امکان را به شما می دهد، اما به این معنی است که باید مقداری از آشپزها را به دست آورید. از اقلام تزئینی اگر می خواهید بتوانید بشکه هایی بخرید (مثلاً) برای قرار دادن در آشپزخانه خود، اگر نجار ندارید، برای این کار به بازار آزاد بروید، اما همه اینها برای بازیکنان در دسترس خواهد بود. از طریق گیم‌پلی – بستگی به بازیکن دارد که چگونه می‌خواهد به این هدف دست پیدا کند، خواه این دستور العمل را باز کند و خودش آن را بسازد، آن را از بازیکن دیگری بخرد، آن را به‌عنوان جایزه به لطف یک عنصر داستانی به دست بیاورد یا چیزهای دیگر.

Merchants of Rosewall مانند یک محیط فانتزی سنتی، دارای شخصیت‌های غیرانسانی زیادی است، مانند اورک‌ها، الف‌ها، غول‌ها و گنوم‌ها، و هر کدام دارای ماموریت‌ها و امتیازات جانبی قابل باز شدن هستند. تا اینجا، Merchants of Rosewal مرا به یاد Potionomics، یکی از بازی‌های مورد علاقه من در سال 2022 می‌اندازد، هم از این نظر که داستان در درجه اول پیشرفت را پیش می‌برد و هم از این نظر که حفظ تجارت شما مستلزم آن است که در مواجهه با تأثیرات خارجی این کار را انجام دهید (مانند به عنوان تغییرات آب و هوا یا رفتار مشتری).

بخوانید  The Last Of Us Season 2: Isabela Merced می گوید که از روز اول با بلا رمزی شیمی داشته است.

هودستاد در بیانیه‌ای مطبوعاتی نوشت: «در Big Blue Sky Games، ما می‌خواهیم بازی‌هایی بسازیم که برداشتن و بازی کردن آنها آسان باشد، با روایت‌هایی که بازیکنان در بازی‌های دیگر ندیده‌اند. «با بازرگانان روزوال، کلیشه‌ها و قراردادهای ژانر فانتزی را به چالش می‌کشیم. ما بازیکنان را به دنیایی تخیلی دعوت می‌کنیم که از کلیشه‌ها فاصله می‌گیرد و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا مسائل دنیای واقعی را از طریق داستان‌گویی ظریف و مکالمات پیچیده تجربه کنند. ما خشنودیم. بنابراین بازیکنان می توانند در اواخر سال جاری بازی را به دست آورند. »

انتظار می رود Merchants of Roseall در سه ماهه سوم سال 2024 برای رایانه های شخصی عرضه شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر