صدها بازی Steam با تخفیف بهاری عظیم

تنها چند هفته دیگر به بهار باقی مانده است و Green Man Gaming با فروش انبوه بازی های رایانه شخصی، ورود خود را جشن می گیرد. همه چیز از بلاک‌باسترهای اخیر تا بازی‌های مستقل نمادین به‌عنوان بخشی از این رویداد تخفیف داده می‌شود – و تقریباً همه بازی‌ها به عنوان کلید Steam ارائه می‌شوند، و بهترین زمان برای افزودن چند عنوان دیگر به کتابخانه‌تان است.

یکی از بهترین بازی‌های موجود در بازی Green Man Gaming Alan Wake 2 است که اکنون فقط 35 دلار است (50 دلار). این بازی اکشن روایی نقدهای چشمگیری دریافت کرده است و اگر به داستان های کابوس وار یا کارگردانی هنری منحصر به فرد علاقه دارید، قطعا ارزش خرید با این قیمت پایین جدید را دارد. برخلاف اکثر بازی‌های موجود در فروش GMG، این بازی از طریق فروشگاه Epic Games به جای Steam ارائه می‌شود.

یکی دیگر از موارد فوق العاده Dragon Ball Z: Kakarot Legendary Edition است که در مقایسه با معمول ۱۲۰ دلار فقط ۳۴ دلار قیمت دارد. این باندل شامل بازی پایه به علاوه دو پاس فصل و یکسری محتوای اضافی درون بازی است. اگر از طرفداران انیمه هستید و هنوز RPG عظیم را بررسی نکرده اید، این زمان عالی برای در نهایت شیرجه رفتن به آن است. . از دیگر بازی های قابل توجه با تخفیف های بسیار می توان به Gotham Knights: Deluxe Edition با قیمت 14 دلار (80 دلار) و Deus اشاره کرد. کلکسیون قبلی 8 دلار (62 دلار).

مجموعه Deus Ex که شامل چهار بازی و مقدار زیادی DLC است، یکی از بازی‌هایی است که با قیمت 10 دلار یا کمتر در GMG به فروش می‌رسد. همچنین باید Coromon الهام گرفته از Pokémon را با قیمت 10 دلار (20 دلار) و Back 4 Blood: Deluxe Edition را با قیمت 8 دلار (90 دلار) در نظر بگیرید. اگر به بازی‌های تاکتیکی نوبتی علاقه دارید، بهتر از XCOM 2 نیست و می‌توانید در حال حاضر با تنها ۷ دلار تجربه کامل را داشته باشید.

بخوانید  همه زوایای پرونده آمریکا علیه اپل را مطالعه کنید. آیا پایان «امپراتوری» اپل نزدیک است؟

اگر هنوز موفق به کشف دیو غواص نشده اید، اکنون فرصت دارید تا با تنها 12 دلار ببینید که چه چیزی در مورد آن است. Dave the Diver یکی از محبوب ترین نسخه های مستقل سال های اخیر است و محبوبیت آن موجه است.

به خاطر داشته باشید که قیمت ها ممکن است بسته به وضعیت عضویت شما متفاوت باشد. برخی از معاملات منحصر به اعضای XP است که قبلاً 1 دلار یا بیشتر در GMG خرج کرده اند – آستانه باز کردن تخفیف های XP – بنابراین برای باز کردن بهترین معاملات، خرید یک بازی ارزان را در نظر بگیرید. جایزه، همه بازی هایی که به فروش نمی رسند با استفاده از کد تبلیغاتی MAR17 واجد شرایط 17٪ تخفیف هستند در ثبت نام

در اینجا نگاهی به معاملات مورد علاقه ما در GMG داریم. این تنها یکی از فروش های مداوم بهاری است که بر روی بازی های رایانه شخصی متمرکز شده است. شما نیز باید بررسی کنید فروش به همان اندازه انبوه Fanatical برای پیشنهادات بیشتر

بهترین معاملات GMG

افشا: هر دو GameSpot و Fanatical متعلق به Fandom هستند

تحریریه مجله بازی یک گیمر