بازی‌های جدید Game Pass از Control معرفی شده‌اند و حتی بازی‌های بیشتری در راه است

مایکروسافت بازی های نیمه اول مارس 2024 را در Xbox Game Pass معرفی کرد.

مایکروسافت اولین دسته از بازی‌ها را برای مشترکین Game Pass معرفی کرده است که در ماه مارس و با عرضه Warhammer 40,000: Boltgun برای ابر، کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی آغاز می‌شود. PAW Patrol World در تاریخ 17 مارس 2024 در هر سه پلتفرم در دسترس مشترکین قرار خواهد گرفت و پس از آن باب اسفنجی: نبرد برای پایین بیکینی – Rehydrated در 22 مارس 2024.

23 اسفند (13 مارس) تاریخی است که مشترکین Game Pass می توانند نسخه نهایی Remedy's Control را تجربه کنند. نسخه قطعی شامل تجربه اصلی به علاوه دو بسته اضافی، The Foundation و AWE خواهد بود. با توجه به اینکه Remedy اخیرا تمامی حقوق سری Control را از 505 Games خریداری کرده و در حال کار بر روی یک اسپین آف است، انتشار آن در Game Pass فرصتی عالی برای معرفی بازیکنان جدید به بازی محبوب Remedy است.

گیم پس بازی مارس 2024

پس از آن، No More Heroes 3 در تاریخ 24 اسفند (14 مارس) برای پلتفرم ابری، رایانه شخصی و کنسول های نسل نهم ایکس باکس بر روی Game Pass منتشر خواهد شد. مشترکین Gamepass می توانند نسخه دسترسی اولیه Lightyear Frontier را در 29 اسفند (19 مارس) تجربه کنند. در همان روز، MLB The Show 24 به عنوان یک پایان ارزشمند برای موج اول بازی های مارس 2024 در Game Pass در دسترس مشترکین قرار خواهد گرفت.

همانطور که توسط مشترکین این سرویس انتظار می رود، بازی های زیادی هر ماه Game Pass را ترک می کنند. از هم اکنون تا 25 اسفند (15 مارس)، بازیکنان این فرصت را دارند که Hardspace: Shipbreaker، Shredders و Ni no Kuni: Wrath of the White Witch Remastered را تجربه کنند یا آنها را با 20 درصد تخفیف از فروشگاه مایکروسافت خریداری کنند.

بخوانید  امکان توقف تولید پردازنده های گرافیکی سری GeForce MX NVIDIA

تحریریه مجله بازی یک گیمر