سرمایه گذاری NetEase در یک بازی جدید از سازندگان سابق The Witcher 3

در فوریه سال گذشته اعلام شد که استودیوی Rebel Wolves در ورشو، لهستان واقع شده است کنراد تومسکویچ، کارگردان The Witcher 3 و سرپرست تولید/مدیر ثانویه Cyberpunk 2077 معرفی شدند. او با کمک این استودیو را ساخت بارتلومیج گاول، مدیر هنری The Witcher 3 دانیل سادووسکی، مدیر طراحی The Witcher 1، تامارا زاوادا، مدیر انیمیشن The Witcher 3، Michał Boryka، مدیر ارشد مالی، و رابرت Marzynowski، رئیس موسس استودیو هستند.

هنر مفهومی اولین بازی Rebel Wolves

توماشویچ، مدیر ارشد بازی استودیو، گفت: «داشتن یکی از شرکت‌های پیشرو بازی پشت چشم‌انداز ما، اعتماد و اعتبار کل تیم Rebel Wolves را افزایش داده است. بودجه ارائه شده توسط Netize آخرین قطعه گمشده مورد نیاز برای حرکت رو به جلو به عنوان هیئت مدیره بود. با منابعی که برای ایجاد یک بازی AAA در سطح جهانی وجود دارد، اکنون می‌توانیم روی مهم‌ترین چیز یعنی توسعه تمرکز کنیم.

استودیو Rebel Wolves ساخته ویچر 3 تأسیس موفق به دریافت یک سرمایه گذاری استراتژیک از شرکت چینی نتایز شد.

توماسکوویچ سال گذشته به دلیل اتهامات آزار و اذیت از CD Projekt Red استعفا داد. چیزی که خود او دروغ خوانده بود. استودیو نیز چندین ماه برای پیگیری این پرونده تحقیقاتی انجام داد اما در نهایت او بی گناه شناخته شد.

اولین بازی این استودیو یک فانتزی تاریک AAA است که توسط Unreal Engine 5 برای رایانه های شخصی و نسل جدید کنسول های بازی ساخته خواهد شد و این اثر به عنوان اولین نسخه از یک حماسه برنامه ریزی شده است. اکنون می دانیم که شرکت چینی Netize در این استودیو سرمایه گذاری کرده و سهامدار کوچکی در این استودیو شده است. با این حال، استودیو از نظر عملیاتی مستقل باقی خواهد ماند و کنترل خلاقانه و مالکیت کامل مالکیت معنوی جدید را در حال توسعه حفظ خواهد کرد.

بخوانید  حضور بیش از ۱۴۰ خودرو در بازی Need For Speed Unbound