ست باکس نسخه کلکسیونی Spider-Man Spider-Verse در آمازون فقط 43 دلار است.

مجموعه جعبه زیبای Spider-Verse 4K Blu-ray Collector's Edition در حال حاضر تنها با قیمت 43.33 دلار در آمازون به فروش می رسد. حتما روی جعبه کوپن کلیک کنید تا تخفیف کامل را دریافت کنید. این مجموعه نسخه محدود در طول تعطیلات با قیمت خرده فروشی 120 دلار منتشر شد، بنابراین کاملاً معامله است. همراه با Spider-Man: Into the Spider-Verse و Across the Spider-Verse در بلوری 4K به همراه یک سری چیزهای جالب ارائه می شود.

نسخه کلکسیونی فیلم Spider-Verse 2
نسخه کلکسیونی فیلم Spider-Verse 2

در حالی که دو فیلم Spider-Verse رویداد اصلی هستند، این نسخه محدود پر از موارد اضافی است. علاوه بر فیلم‌های استاندارد 4K UHD و Blu-ray، یک وینیل هفت اینچی با دو آهنگ از Spider-Man: Across the Spider-Verse، کارت‌های هنری کمیک انحصاری کاملاً جدید و یک ماکت اختصاصی وجود دارد. از کتاب طراحی مایلز همه این وسایل اضافی در یک جلد مخصوص با بسته‌بندی سه‌بعدی بسته‌بندی می‌شوند، و فیلم‌ها در مجموعه جعبه‌ای فولادی قرار می‌گیرند که مملو از قهرمانان با مضمون عنکبوت از سراسر جهان چندگانه است.

در مورد آهنگ‌هایی که در بالا ذکر شد، می‌توانید روی «Calling» از Metro Boomin و «Am I Dreaming» از Metro Boomin، A$AP Rocky و Roisee ضربه بزنید.

فیل اوون در بازی Spider-Verse از GameSpot نوشت: “Across the Spider-Verse یک جشن بصری است برخلاف هر چیزی که تا به حال در سینما دیده ام. این واقعاً متعالی است. شاید برای این فیلم، این تمام چیزی باشد که مهم باشد.” Man: Through the Spider-Verse.

برای معاملات بیشتر Spider-Man، لیست خرید دو را بررسی کنید، یک رمان گرافیکی رایگان را در زیر دریافت کنید:

بخوانید  نسخه بتای عمومی بازی بتلفیلد موبایل در چندین کشور آغاز شده است

تحریریه مجله بازی یک گیمر