ستاره ای سیاره را با یک قلع می بلعد و نشان می دهد که چگونه همه ما اینجا روی زمین خواهیم مرد

در اولین بار در جهان، دانشمندان مشاهده کردند که یک ستاره یک سیاره را به طور کامل می بلعد، پدیده ای که روزی برای خورشید خودمان نیز اتفاق می افتد و همه ما را می کشد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

این رویداد بین 10000 تا 15000 سال پیش در صورت فلکی Aquila رخ داده است. ستاره گرسنه حدود 10 میلیارد سال سن داشت. کیشالای دی از موسسه فناوری ماساچوست این کشف را در سال 2020 انجام داد، اما تا همین اواخر پس از انجام آزمایش‌های بیشتر و انجام تحقیقات بیشتر، به طور کامل متوجه نشد که چه اتفاقی در حال رخ دادن است.

اما این رویداد آخر زمان در فضا چگونه آشکار شد و چگونه بود؟ بر اساس گزارش آسوشیتدپرس: محققان گفتند: “هنگامی که سیاره از دریچه ستارگان فرود آمد، انفجار سریع نور گرم و به دنبال آن جریان طولانی مدت غباری وجود داشت که به شدت در انرژی می درخشید. مادون قرمز سرد.”

ستاره شناسان برای اولین بار دیده اند که یک ستاره، بسیار شبیه به خورشید ما، غول گازی به اندازه مشتری را به طور کامل می بلعد. به گزارش AP. این اتفاق برای زمین نیز خواهد افتاد، زمانی که خورشید خودمان در نهایت به یک غول سرخ تبدیل شود و سیاره ما را محو کند. مورگان مک‌لئود، یکی از نویسندگان این مقاله، گفت: با این حال، خبر خوب این است که این اتفاق نباید تا 5 میلیارد سال دیگر بیفتد.

بخوانید  محبوبیت بالای سیزن OG جدید بازی فورتنایت

هر کسی که امروز زنده است، خوشبختانه به چنین سرنوشتی دچار نخواهد شد، و این یک سوال باز است که آیا به هر حال 5 میلیارد سال آینده بشریت وجود خواهد داشت یا خیر. اما آنچه از زمین ما تا 5 میلیارد سال دیگر باقی خواهد ماند، به شکلی دیدنی بلعیده و نابود خواهد شد.

در دیگر اخبار فضایی سرگرم کننده و وحشتناک، ناسا سیارک ها را با موفقیت در فضا ربودندبنابراین نشان می دهد که فیلم هایی مانند Armageddon و Deep Impact کاملاً BS نیستند.