سازنده بازی Dying Light 2 مشکلی با تعداد بازیکنان زیاد بازی اول ندارد

کارگردان سری بازی Dying Light در مصاحبه ای مدعی شد که مشکلی از نظر تعداد بازیکنان نسخه اول این سری نسبت به نسخه دوم وجود ندارد.

انتشار Dying Light در سال 2015 توجه بسیاری از طرفداران را به خود جلب کرد. این بازی زامبی محور به راحتی می تواند به یکی از محبوب ترین و محبوب ترین بازی ها تبدیل شود. Techland دنباله Dying Light را در فوریه 2022 منتشر کرد، اما انتشار Dying Light 2 نتایج یکسانی نداشت. نسخه دوم بازی در زمان انتشار با مشکلات زیادی مواجه شد اما Techland از تلاش برای بهبود آن و انتشار محتوای جدید برای آن دست برنداشت.

تایمن اسمکتالا کارگردان سری بازی های Techland در مصاحبه ای درباره تعداد بازیکنان نسخه اول Dying Light نسبت به نسخه دوم صحبت کرد. در این مصاحبه اعلام شد که با گذشت زمان Dying Light 1 در استیم نسبت به نسخه دوم توجه بازیکنان بیشتری را به خود جلب کرده است. البته این موضوع با انتشار بازی Dying Light 2: Stay Human Reloaded Edition تغییر کرد اما قبل از انتشار نسخه فوق، تعداد بازیکنان نسخه اول بازی بیشتر از تعداد بازیکنان نسخه دوم بود. . اسمکتلا در این خصوص اظهار داشت:

بازی Deathlight

“Dying Light 1 یک بازی عالی است که اکنون با قیمت پایین به اضافه 8 سال محتوا در دسترس است. شکست دادن چنین تجارتی بسیار سخت است، اما ما به هر حال از هر دو بازی راضی هستیم زیرا اهداف متفاوتی دارند. اولین نسخه. نقطه آغاز خوبی برای ورود است.”

او توضیح داد که Techland از عملکرد ضعیف دنباله Dying Light نسبت به نسخه اول آگاه است، اما آنها به کار روی نسخه دوم ادامه خواهند داد تا وضعیت کلی و درخواست طرفداران را بهبود بخشند. این شرکت هنوز محتوای زیادی برای اضافه کردن به Dying Light 2 دارد.

بخوانید  برنامه تلویزیونی بعدی باب اودنکرک پس از تماس بهتر ساول تیزر می گیرد، تاریخ انتشار

تحریریه مجله بازی یک گیمر