برنامه تلویزیونی بعدی باب اودنکرک پس از تماس بهتر ساول تیزر می گیرد، تاریخ انتشار



باب اودنکرک پس از بازی در سریال Breaking Bad از AMC و اسپین آف آن Better Call Saul، برای نمایش دیگری به نام Lucky Hank با این شبکه همکاری می کند. AMC اکنون تاریخ انتشار سریال را اعلام کرده و تریلری را منتشر کرده است که پیش نمایشی از آنچه را که باید انتظار داشت را نشان می دهد.

هنک خوش شانس که قبلا با نام Straight Man شناخته می شد، در 19 مارس اکران خواهد شد. این مجموعه هشت قسمتی شخصیت اودنکرک، رئیس بخش انگلیسی به نام هنک را دنبال می‌کند، در حالی که او یک بحران میانسالی را در یک “کالج بسیار کم بودجه در کمربند زنگ‌زده پنسیلوانیا” تجربه می‌کند. “

هنک از Odenkirk در تیزر ویدیو گفت: “من همیشه مرد سختی بوده ام. من در درگیری های جزئی و ناراحتی های بی اهمیت تخصص دارم. این راه من است.” یک غاز در پایان ویدیو وارد صحنه می‌شود و هر کسی که کتابی را که این سریال بر اساس آن ساخته شده است خوانده باشد، دلیل آن را می‌داند. آن را در زیر بررسی کنید.

این سریال بر اساس رمان مرد مستقیم نوشته ریچارد روسو در سال 1997 ساخته شده است. همچنین میری انوس در نقش همسر هنک و اولیویا اسکات ولش به عنوان دختر او نیز حضور دارند.

Aaron Zelman (Damages) و Paul Liberstein (The Office) گردانندگان برنامه هستند، در حالی که Odenkirk یک تهیه کننده اجرایی است. Lucky Hank اولین برنامه زنده تلویزیونی Odenkirk از زمان پایان یافتن Better Call Saul در سال 2022 است.

در مورد دنیای گسترده تر Breaking Bad، هیچ برنامه تلویزیونی یا فیلم جدیدی اعلام نشده است. با این حال، وینس گیلیگان، خالق سریال، در حال آماده‌سازی یک برنامه جدید برای Apple TV+ با حضور Better Call Saul’s Rhea Seehorn است.

بخوانید  CD Projekt در مورد تاثیر مثبت Unreal Engine 5 بر روی بازی های جدید Witcher صحبت می کند

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.