ساخت یک فیلم اکشن بر اساس انیمیشن موآنا از دیزنی و دواین جانسون

در آخر اخبار سینما و تلویزیونیک فیلم لایو اکشن دیگر بر اساس انیمیشن های والت دیزنی تایید شد. والت دیزنی اعلام کرده که قصد دارد یک فیلم اکشن بر اساس موآنا تولید کند که در سال 2016 اکران خواهد شد و دواین جانسون نیز در ساخت موآنا ایفای نقش خواهد کرد. راک باید برای نقش مائویی برگردد. او به عنوان تهیه کننده در این فیلم لایو اکشن در کنار دنی گارسیا و هیرام گارسیا از طریق فیلم Seven Bucks Productions بازخواهد گشت.

جارد بوش نویسنده موآنا برای نوشتن فیلمنامه موآنا بازگشته است و دانا لدو میلر به بوش در نوشتن فیلمنامه این فیلم لایو اکشن کمک می کند. در این مرحله، والت دیزنی هنوز کارگردانی را برای Moana استخدام نکرده است. اولیل کاروالیو صداپیشه موانا به عنوان تهیه کننده فیلم لایو اکشن موانا بازگشته است. باب ایگر و دواین جانسون با انتشار ویدیویی در یوتیوب رسماً فیلم موآنا را معرفی کردند.

انیمیشن Moana در سال 2016 منتشر شد و این انیمیشن بیش از 682 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروخت و به عنوان یکی از موفق ترین انیمیشن های دیزنی در دهه اخیر شناخته شد. انیمیشن موآنا که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت نیز در دو بخش بهترین انیمیشن سال و بهترین آهنگ سال نامزد 2 جایزه اسکار شد. انیمیشن Moana داستان دختر جوان شجاعی به نام موانا را دنبال می کند که می خواهد به اقیانوس برود اما پدرش مخالفت می کند.

دواین جانسون در فیلم Jumanji: The Next Level از کوه یخ صعود می کند

والت دیزنی اعلام کرده است که با دواین جانسون برای کارگردانی یک فیلم لایو اکشن بر اساس انیمیشن موآنا همکاری می کند و این احتمال وجود دارد که راک برای بازی در آن فیلم بازگردد.

بخوانید  هزاران کتاب B2G1 رایگان در آمازون هستند - لیست مفید ما از عناوین قابل توجه را بررسی کنید

مائویی، خدای باد و دریا، که قلب تفتی (مهمترین شی زندگی که به انسان توانایی خلق می دهد) را می دزدد تا آن را به انسان بدهد و به آنها قدرت آفرینش بدهد. اما به دلیل دزدی قلب تفتی زندگی از بین می رود و به همین دلیل در جزیره ای که موانا در آن زندگی می کند قحطی می شود و دیگر غذا و حتی ماهی برای خوردن در دسترس نیست و پس از سال ها موآنا سعی می کند تافیتی را پس دهد. دل به او می زند، اما حوادث متعدد او را از این کار باز می دارد.