همچنین گفته میشود که این شرکت با مایکروسافت همکاری میکند تا این گوشی را که روی ویندوز اجرا میشود تبلیغ کند، و بنابراین میتواند بازیهای Game Pass را به صورت بومی اجرا کند، که Steam Deck نمیتواند انجام دهد مگر اینکه ویندوز را نصب کنید، که اینطور نیست. این دستگاه از جعبه خارج می شود و به جای آن سیستم عامل استیم مبتنی بر لینوکس خود را اجرا می کند.
پس از انتشار این اطلاعات بالقوه، اخبار به طور خاص در مورد پتانسیل یک پلی استیشن قابل حمل دیگر به صورت آنلاین پخش شد. در این مرحله، جف گراب از سایت خواهر گیم اسپات، GiantBomb، در توییتی نوشت: «من گزارشهایی از یک Vita 2 بالقوه میبینم و قطعاً این انتظارات را کاهش خواهم داد. من فقط در مورد یک جریان ابری دستی شنیده ام.”
بر اساس این پست، دلیل شراکت ایسوس با مایکروسافت فقط به دلیل Game Pass نیست، بلکه به این دلیل است که این شرکت میداند که PlayStation نیز روی کنسول دستی خود کار میکند.
بحث در مورد این دستگاه مدت کوتاهی پس از معرفی ایسوس و ROG Ally دستی آن آغاز شد. پستی در زیر ردیت GamingLeaksAndRumors از شخصی منتشر شده است که ادعا میکند در حال بازی با یک واحد و همچنین صحبت با افراد در ایسوس بوده است.
با توجه به عملکرد چشمگیری که در دستگاه ASUS از معدود یوتیوبرهایی که به طور رسمی از آن استفاده کرده اند دیده ایم، اگر بتواند به این قیمت برسد، رقابت واقعی را برای Steam Deck ایجاد می کند.
جزئیات، که باید با مقدار زیادی از نمک در نظر گرفته شوند، ادعا میکنند که گوشی دستی با ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیرهسازی قصد دارد قیمت گرانترین پل بخار را با قیمت ۶۴۹ دلار، با مدل دوم ۱ ترابایتی با قیمت ۹۰۰ دلار، که قرار است در ماه اکتبر عرضه شود، افزایش دهد. . این سال
پلی استیشن ویتا مرده است! زنده باد ویتا زیرا همانطور که می دانید ویتا به معنای زندگی است و هرگز نمی توانید شایعات مربوط به کنسول دستی پلی استیشن را از بین ببرید.
با این حال، به طرز عجیبی، این گزارش ادعا می کند که این اتفاق از طریق بازی هایی که روی سرورهای راه دور سونی اجرا می شوند، اتفاق نمی افتد، بلکه فقط از قابلیت پخش از راه دور داخلی پلی استیشن 5 استفاده می کند که به گیمرها اجازه می دهد تا بازی های خود را از طریق کنسول خود به دستگاه های دیگر پخش کنند. Insider Gaming به تبلیغ بازی از راه دور هدفمند اخیر این شرکت اشاره می کند که در هفته های اخیر به عنوان شروع یک کمپین آگاهی مصرف کننده اجرا شد.