یک هدست بی سیم Razer برای Xbox فقط با 60 دلار بگیرید

Razer Kaira از Xbox Wireless برای همگام‌سازی با کنسول‌های Xbox One یا Series X|S استفاده می‌کند، بنابراین با بلوتوث یا اتصالات سیمی کار نمی‌کند (به این معنی که با PlayStation، Nintendo Switch، Android یا iOS کار نمی‌کند). با این حال، از اتصالات ویندوز از طریق یک آداپتور کامپیوتر بی سیم Xbox (فروش جداگانه) پشتیبانی می کند. این دستگاه در رنگ های سفید یا مشکی موجود است و هر دو گزینه واجد شرایط تخفیف 40 درصدی هستند.

ما نمی دانیم که Razer Kaira برای ایکس باکس چه مدت با این قیمت به فروش می رسد، بنابراین به آمازون بروید و تا زمانی که هنوز در دسترس است، معامله کنید. اگر به دنبال توصیه های بیشتری برای هدست هستید، لیست ما از بهترین هدست های رایانه شخصی و بهترین هدست های PS5 را بررسی کنید.

هدست کایرا به بلندگوهای 50 میلی‌متری TriForce Titanium Razer مجهز شده است که به گفته Razer صدایی روشن‌تر و شفاف‌تر با بلندی‌های غنی‌تر و بیس قوی‌تر ارائه می‌دهد. همچنین دارای یک میکروفون انعطاف پذیر کاردیوید است و دارای مانیتورینگ میکروفون درون کلاه است تا بتوانید صدای خود را در زمان واقعی از طریق بلندگوهای هدست بشنوید و در صورت نیاز سطوح خود را تنظیم کنید. چهار پیش تنظیم EQ داخلی وجود دارد که می توانید به صورت دستی با استفاده از کنترل های روی گوشی سمت چپ آن ها را تغییر دهید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  ارباب حلقه‌ ها | داستان فئانور، شرورترین الف جهان تالکین

THE Razer Kaira برای Xbox در آمازون با قیمت 60 دلار (معمولاً 100 دلار) به فروش می رسد، که 40 درصد در خرید یک هدست بازی بی سیم عالی صرفه جویی می کند.

شرحی ارائه نشده است