معرفی بازی موبایل Nations of Darkness Land of Darkness

پس از انجام بازی و منتظر ماندن برای دانلود مقداری داده، باید یکی از سه قهرمان را که هر کدام دارای ویژگی خاصی هستند، برای ادامه بازی انتخاب کنید. پس از انتخاب قهرمان، در طول یک کات سین، داستان بازی توضیح داده می شود که چه چیزی باعث شده است که دنیا اینگونه شود. بعد از این کات سین باید طبق راهنمای بازی چند کار درخواستی را انجام دهید همانطور که گفته شد بازی در سبک استراتژی و تاپ ویو انجام می شود. در همان ابتدای بازی باید سازه های نیمه کاره یا آسیب دیده را تعمیر کنید و همچنین زمینه را برای کاشت محصولات مختلف مانند گندم آماده کنید.

برخی از این مناطق پس از به دست آوردن قابل استفاده نیستند و باید وارد ساختمان ها شده و دشمنان و موجودات مختلف درون آن ها را نابود کنید تا به طور کامل منطقه را به دست آورید.

بازی Nations of Darkness هم اکنون برای اندروید و آیفون در دسترس است و می توانید از طریق لینک های دانلود زیر از تجربه آن لذت ببرید.

در این مقاله از سری مقالات معرفی بازی های موبایل به سراغ بازی Nations of Darkness رفتیم که در آن باید سرزمین خود را مدیریت کنید.

بازی های استراتژیک همیشه یکی از محبوب ترین ژانرهای بازی های ویدیویی بوده اند و هرگز طرفداران خود را از دست نداده اند. با پیشرفت تکنولوژی و عرضه گوشی های هوشمند، بازی های استراتژیک نیز مسیر متفاوتی پیدا کرده اند که گیمرهای بیشتری را به سمت این دسته از بازی ها سوق داده است. بازی کلش آف کلنز بدون شک یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های استراتژیک اندروید است که با وجود گذشت بیش از یک دهه از انتشار آن، هنوز بسیاری از گیمرها از آن لذت می برند.

بخوانید  Fallout - جدیدترین تریلر، اطلاعیه های بازیگری و هر آنچه در مورد نمایش تلویزیونی Prime Video می دانیم

گرافیک بازی مانند اکثر بازی های هم سبک است و تفاوت چشمگیری ندارد اما در کل Nations of dark از نظر طراحی محیط، شخصیت ها و جزئیات مختلف به خوبی و زیبایی کار شده است. . . موسیقی و صدای بازی نیز به خوبی اجرا می شود و احتمالا در حین اجرای بازی از شنیدن آن لذت خواهید برد.ساخته شده توسط استودیوی StarFortune این یک کار مدیریت سرزمین است فقط اگر از طرفداران این دسته از بازی ها باشید قطعا لذت خواهید برد. تجربه آن

در حال حاضر بازی های استراتژیک زیادی برای اندروید وجود دارد که هر کدام سبک و روایت منحصر به فرد خود را دارند و می توانند بازیکنان را برای مدت طولانی سرگرم کنند. در این مقاله شما را با یکی از جدیدترین بازی ها یعنی Nations of Darkness آشنا می کنیم که در آن علاوه بر مدیریت قلمرو خود، باید با موجودات و دشمنان مختلفی مبارزه کنید. با ارائه بازی Nations of Darkness با یک گیمر همراه باشید.


یکی از مهم ترین قسمت های بازی، قسمت قهرمان است. در واقع برای از بین بردن دشمنان در تمام قسمت های بازی باید از قهرمان خود استفاده کنید، هر چه قدرت بیشتری به دست آورید، می توانید مناسب تری باشید. همچنین در صورت داشتن موارد لازم می توانید هر یک از آنها را ارتقا دهید. زمانی که باید وارد ساختمان های دشمن شوید، باید قبل از ورود، قهرمانان مورد نظر را انتخاب کنید.

در بخش انتخاب قهرمان، باید ترکیب بندی را در نظر داشته باشید. در واقع ترکیب به دو قسمت جلو و عقب تقسیم می شود که باید طبق استراتژی خود آن ها را قرار دهید. برای بازگشایی برخی مناطق باید با یک گروه دیگر متحد شوید و با ترکیب تیم بازیکن و تیم مقابل می توانید این سرزمین را که در ابتدا آسان به نظر می رسد بازگشایی کنید اما بعد باید نیروهای خود را تقویت کنید تا بتوانید بتوانید برای باز کردن این منطقه

بخوانید  11 برنامه تلویزیونی نتفلیکس لغو شده یا در سال 2023 به پایان می رسد (تاکنون)

بازی محدود به منطقه خاصی نیست و در صورت بالا بودن سطح بازیکن و همچنین موارد ضروری، می توانید با انتخاب مناطق کم نور و به طور مختصر بسته، قلمرو را گسترش دهید. برخی از این مناطق پس از باز شدن قابل استفاده نیستند و باید با ورود به ساختمان ها دشمنان و موجودات مختلف را در آنجا نابود کرد تا بتوان از این منطقه استفاده کامل کرد. با امتیازات و منابعی که به دست می آورید، می توانید ساختارهای مختلفی بسازید که هر کدام به نوعی می توانند به بازیکن کمک کنند.

دانلود بازی Nations of Darkness