ساخت فیلم جدید گیلرمو دل تورو فرانکشتاین برای نتفلیکس

فیلم بعدی گیلرمو دل تورو اعلام شد و او قرار است فیلم جدید فرانکشتاین نتفلیکس را با بازی اسکار آیزاک، اندرو گارفیلد و میا گوث کارگردانی کند.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونفیلم بعدی گیرمو دل تورو تایید شد. پس از موفقیت انیمیشن پینوکیو و برنده شدن اسکار بهترین انیمیشن در اسکار 2023دل تورو اکنون به دنبال کارگردانی فیلم لایو اکشن بعدی خود است که اکنون با نام فرانکشتاین شناخته می شود. به گفته افراد آشنا با این فیلم، گیرمو دل تورو قرار است کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فرانکنشتاین از نتفلیکس را بر عهده بگیرد و اندرو گارفیلد، اسکار آیزاک و میا گوث در حال مذاکره اولیه برای بازی در این فیلم هستند.

البته دل تورو قرار است فیلم «فرانکنشتاین» را که فیلم لایو اکشن بعدی اوست کارگردانی کند و سپس به سراغ غول مدفون برود. Nightmare Alley جدیدترین فیلم لایو اکشن دل تورو است. دل تورو پیش از این برنده 2 جایزه اسکار برای فیلم The Shape of Water: بهترین فیلم سال و بهترین کارگردانی شده است.

خودی ها می گویند دل تورو همچنان روی فیلمنامه فرانکنشتاین کار می کند و هیچ پیشنهاد رسمی بازیگری در حال حاضر ارائه نشده است. اما منابع نزدیک اضافه کردند که دل تورو با هر سه بازیگر ملاقات کرده است و قرار است هر سه بازیگر در این فیلم بازی کنند. دل تورو همیشه علاقه زیادی به ساخت فیلمی بر اساس داستان ها و شخصیت های معروف دنیای مارک شلی، خالق رمان فرانکشتاین داشته است.

مشخص نیست که آیا فرانکشتاین در دوران باستان یا مدرن اتفاق می افتد یا چه کسی نقش دکتر فرانکنشتاین و هیولایی که او خلق کرده است را بازی خواهد کرد، اما گوث قرار است نقش معشوقه دکتر فرانکنشتاین را بازی کند. علاوه بر فرانکنشتاین، دل تورو قرار است دوباره فیلم The Buried Giant را به همراه نتفلیکس کارگردانی کند که مانند پینوکیو، انیمیشنی استاپ موشن خواهد بود.

بخوانید  فروش پلی استیشن 5 به ۲۱.۷ میلیون دستگاه در سراسر جهان رسید

اندرو گارفیلد در تیک، تیک... BOOM

میا گوث در نقش مروارید در فیلم مروارید

اسکار آیزاک با اسلحه در The Card Counter روی مبل می نشیند

تحریریه مجله بازی یک گیمر