فیلمبرداری دنباله Silent Hill در ماه آوریل آغاز می شود، آنچه می دانیم اینجاست

Return to Silent Hill بر اساس Silent Hill 2 و بر اساس فیلمنامه ای از Gans، Sandra Vo-Anh و William Josef Schneider ساخته شده است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: “فیلم جیمز، مردی شکسته را پس از جدا شدن از عشق واقعی خود دنبال می کند. هنگامی که نامه ای مرموز او را در جستجوی او به سایلنت هیل فرا می خواند، او شهری می یابد که زمانی قابل تشخیص است که توسط شیطانی به نام جیمز دگرگون شده است. در اعماق تاریکی فرو می‌رود، با شخصیت‌های ترسناک آشنا و جدید مواجه می‌شود و در حالی که تلاش می‌کند تا واقعیت را درک کند و برای نجات عشق گمشده‌اش تلاش می‌کند، عقل خود را زیر سوال ببرد.”

قرار است تولید در آوریل در Return to Silent Hill، آخرین قسمت این فرنچایز بر اساس بازی‌های ویدیویی ترسناک محبوب کونامی آغاز شود. بر اساس بیانیه ای، کریستوف گانس کارگردان برای دنباله این فیلم بازخواهد گشت و جرمی اروین (اسب جنگی) و هانا امیلی اندرسون (جگساو، مردان ایکس: ققنوس تاریک) قرار است به ایفای نقش بپردازند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

گانز گفت: «بازگشت به سایلنت هیل یک داستان عاشقانه اسطوره‌ای درباره شخصی است که به قدری عاشق است که حاضر است برای نجات کسی به جهنم برود. “من از اینکه استعدادهای فوق العاده جرمی اروین و هانا امیلی اندرسون ما را در این سفر به دنیای وحشت روانی می برند هیجان زده هستم که امیدوارم طرفداران سایلنت هیل را راضی و شگفت زده کند.”

بخوانید  Armored Core 6 For PS5 Discounted For The First Time At Amazon

فرنچایز سایلنت هیل سال‌ها محبوب بوده است، سری بازی‌های ویدیویی در سال 1999 شروع به کار کردند. این مجموعه به‌خاطر ترسناک جوی وهم‌آورش شناخته می‌شود و اسپین‌آف‌های متعدد، کتاب‌های کمیک و یک فیلم اقتباسی در سال 2006 نیز توسط گانز ساخته شد.

بازگشت به سایلنت هیل توسط ویکتور حدیده در زیر پرچم دیویس فیلم تولید می شود. مولی هاسل و دیوید وولف از Hassell Free Productions نیز پشت تولید هستند. انتظار می رود تولید در ماه آوریل در آلمان و اروپای شرقی آغاز شود.