اعلام تاریخ انتشار نسخه Xbox بازی Ghostwire: Tokyo


تاریخ انتشار Bethesda Xbox Series X | اس Ghostwire: Tokyo را اعلام کرد. با یک گیمر با جزئیات اخبار همراه باشید.

بازی Ghostwire: Tokyo در سال 2022 برای رایانه های شخصی و پلی استیشن 5 منتشر شد و قرار بود برای مدتی انحصاری آن کنسول باشد. اکنون Bethesda تاریخ انتشار بازی را برای کنسول های Xbox Series X و S اعلام کرده است. بر این اساس Ghostwire: Tokyo قرار است در تاریخ 23 آوریل برای این کنسول ها عرضه شود و البته از همان روز هم برای رایانه های شخصی و هم کنسول ها از طریق سرویس Gamepass در دسترس خواهد بود.

همزمان با انتشار نسخه ایکس باکس بازی، آپدیت بزرگ Spider’s Thread نیز برای آن منتشر خواهد شد. در این آپدیت بازیکنان وارد نبرد 30 مرحله ای با دشمنان می شوند و در صورت موفقیت در انجام چالش ها، قفل ارتقاهایی را باز می کنند که منجر به قدرت بیشتر می شود. 30 مرحله در این بخش به صورت تصادفی از 150 مرحله انتخاب شده است تا هر بار شاهد تجربه متفاوتی باشیم. اگر در نبردها شکست می خورید در حالی که برخی از ارتقاها را حفظ می کنید، باید از ابتدا شروع کنید.

این بخش تنها محتوای آپدیت جدید بازی نخواهد بود و قرار است کات سین های جدیدی برای توضیح بهتر داستان به بازی اضافه شود. تنظیماتی به نام Reduced Horror Effects نیز موجود است که به شما امکان می دهد برخی از افکت های ترسناک بازی را با برچسب های مخصوص جایگزین کنید که ترس کلی از بازی را کاهش می دهد.

بخوانید  جدول فروش هفتگی بریتانیا: خدای جنگ راگناروک به اوج باز می گردد

به روز رسانی بازی شامل موارد دیگری نیز خواهد بود. با این آپدیت، آکیتو مهارت های جدیدی از جمله ضد حمله، Quick Dodge و Charge Rush را به دست می آورد. علاوه بر این، دو طلسم به نام های Tengu Wind و Spiritual Fountain به بازی اضافه می شوند که اولی نوعی گردباد ایجاد می کند و دومی اتر را زنده می کند. با این آپدیت دشمنان جدیدی به بازی اضافه خواهند شد.

در نهایت قسمت Photo Mode بازی با اضافه شدن عناصر جدیدی که می توانید از آنها در عکس ها استفاده کنید کاملتر می شود. در تصویر زیر پیش نمایشی از محتویات آپدیت بزرگ بازی را مشاهده می کنید:

محتوای به‌روزرسانی بازی Ghostwire: Tokyo Game Spider