ساخت انیمه اقتباسی بر اساس بازی Dead Cells

ساعاتی پیش اعلام شد که یک مجموعه انیمیشن بر اساس بازی Dead Cells در حال طراحی و تولید است.

جالب اینجاست که استودیوی مذکور در گذشته روی تریلرهای بازی Dead Cells کار کرده است. علاوه بر این، این استودیو در حال حاضر در حال توسعه پروژه Captain Laserhawk است که به عنوان اسپین آف Far Cry 3: Blood Dragon شناخته می شود. روایت انیمیشن سلول های مرده کاملاً با داستان مینیمالیست بازی مطابقت دارد و حول محور پادشاهی احمق می چرخد ​​که مردمش را به هیولا تبدیل می کند. این مجموعه ابتدا در فرانسه منتشر می شود و مدتی پس از انتشار اولیه به صورت جهانی عرضه می شود.

دانلود از آپارات

بدون شک می توان Dead Cells را یکی از بهترین بازی های مستقل سال های اخیر دانست.این بازی مستقل مورد تحسین منتقدان و گیمرها قرار گرفته است. با این حال، در جریان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه می شویم که یک سریال انیمیشنی 10 قسمتی اقتباسی از این بازی در حال ساخت است. انیمیشن سلول های مرده برای اکران در سال 2024 برنامه ریزی شده است. انیمیشن سلول های مرده از استودیوی فرانسوی Bobbypills در حال تولید است. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را تماشا کنید.

نظرت چیه عزیزم؟ آیا این بازی را تجربه کرده اید؟ چه انتظاری از این انیمیشن دارید؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار فیلم و تلویزیون با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

در نهایت باید گفت که استودیوی Motion Twin به تازگی فاش کرده است که این بازی بیش از 10 میلیون نسخه فروش داشته است. علاوه بر این، بازی Dead Cells یک بسته الحاقی به نام Return to Castlevania دریافت کرد.

بخوانید  اولین تصاویر کاپیتان آمریکا 4 کاپیتان آمریکا و هریسون فورد را نشان می دهد
تحریریه مجله بازی یک گیمر