نیکلاس کیج از هیدئو کوجیما بازدید می کند و یادداشت بسیار خوبی از خود به جا می گذارد



نیکلاس کیج، بازیگر برنده اسکار، با هیدئو کوجیما، طراح افسانه ای بازی، برای بازدید از استودیوی خود ملاقات کرد و این بازیگر یادداشت خوبی از خود به جای گذاشت.

کوجیما عکس‌هایی از خودش و کیج که ژاکت و عینک آفتابی بسیار شیک به تن داشت در کنار مجسمه‌ای از لودنز در دفتر تولیدات کوجیما به اشتراک گذاشت. در مجموعه ای دیگر از عکس ها، ستاره گنج ملی دیده می شود که یادداشتی برای کوجیما و تیمش گذاشته است. او گفت: “از هیدئو و تیم، از شما برای یک تور شگفت انگیز تشکر می کنم.”

مردم حدس می زنند که کیج ممکن است در یک بازی آینده از کوجیما پروداکشنز ظاهر شود، اما در حال حاضر چیزی تایید نشده است. از آنجایی که ارزشش را دارد، Death Stranding اصلی فهرست بلندبالایی از بازیگران و افراد مشهور را در نقش‌های کوتاه به نمایش گذاشت، از جمله کانن اوبراین، ادگار رایت، جردن وگت رابرتس، سم لیک و جف کیگلی.

بازدید کیج از دفتر تولیدات کوجیما تنها چند روز پس از حضور او در Summer Game Fest Live انجام می شود، جایی که او در مورد بازی Dead by Daylight صحبت کرد.

کوجیما چندین بازی در دست ساخت دارد، از جمله Death Stranding 2 با Norman Reedus و یک عنوان جدید با Xbox. یک فیلم Death Stranding نیز در دست ساخت است و کوجیما قرار است محوریت یک مستند جدید باشد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  برادران سوپر ماریو Wonder با یک اشتراک خانوادگی رایگان 12 ماهه Switch Online ارائه می شود
تحریریه مجله بازی یک گیمر