دانلود بازی پابجی موبایل به همراه دانلود PUBG Mobile هندی | 1gamer

برنامه‌های باز در بک گراند را ببندید و در صورت امکان، از وایفای استفاده کنید. اگر مشکل داغ شدن گوشی شما در زمان اجرای PUBG جدی است، بهتر است نسخه لایت را دریافت کنید. طبق بررسی‌های ما، PUBG Lite پس از نصب کامل، حدود هشتصد مگابایت حجم دارد؛ این در حالی است که نسخه اصلی بازی پس از نصب کامل حدود ۴ گیابایت حجم خواهد داشت. در مود جنگ پابجی که بسیار هم محبوب است، بازی از حالت انفرادی خارج شده و به بازی گروهی تبدیل می‌شود.

http://badorclothesworkshop.ir

در پابجی موبایل شاهد یک گیم‌پلی روان و مهیج هستیم که می‌تواند همواره بازیکنان را با خود همراه کند و میزان درگیر شدن بازیکن با بازی به لطف این گیم‌پلی خوب، بسیار بالاست. اساس گیم‌پلی بازی پابجی بر مبنای از بین بردن دشمنان و استفاده از منابع مختلف که در محیط پراکنده‌اند، بنا شده است. در واقع، با یک بازی شوتر طرف هستیم که جمع آوری منابع یا همان لوت کردن به اندازه تیراندازی و از بین بردن دشمنان مهم و موثر است. پابجی را می‌شناسید؟ می‌دانید چرا پابجی موبایل نصب نمیشود ؟ اصلا اهل بازی‌های مهیج ویدیویی هستید؟فرصتی پیش آمده تا در خصوص بازی‌های کامپیوتری و مشکلات رایج در ارتباط با نصب و راه اندازی آنها صحبت کنیم. با من تا پایان این مقاله از سایت شرکت خدمات اینترنتی ماهان نت همراه باشید تا در ابتدا بفهمیم بازی پابجی چه سبکی از بازی ست ؟ و چگونه پابجی را در ایران نصب کنیم که به مشکل نخوریم. تنسنت که خود مالک بازی پابجی موبایل است، دارای یک شبیه ساز اختصاصی برای کامپیوتر هاست و به راحتی می توانید از طریق این شبیه ساز قدرتمند بازی هایی مانند کالاف دیوتی موبایل، پابجی موبایل و گارنا فری فایر را نصب کنید، برای این کار لازم است مراحل زیر را طی کنید.

بخوانید  خرید انواع شارژر و کابل شارژر گوشی آیفون و اندروید

این بازی جهان بازی‌های شوتر را برای همیشه تغییر داد

لینک دانلود بازی پابجی موبایل به درخواست [کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه – ستاد فیلترینگ] از فارسروید حذف شده است – از اینکه محدودیت های ما را درک می کنید سپاسگزاریم. ✔️ اگر شما گوشی حرفه‌ای ندارید، باز هم می‌توانید بهترین تنظیمات پابجی موبایل جدید را امتحان کنید. گزینه‌ها را باتوجه به آنچه در مقاله گفته‌ایم انتخاب کنید و وارد نبرد شوید. استودیوی Krafton که توسعه‌ی نسخه‌های مختلف بازی پابجی موبایل را برعهده دارد، در این نسخه از بازی به طور ویژه روی امنیت کاربران، مقدار خشونت بازی و به طور کلی تمامی موارد ذکر شده توسط دولت هند، تمرکز کردند و در نهایت بازی Battlegrounds Mobile India را به وجود آوردند. در رابطه با گروه سنی مخاطبین این بازی نیز قوانین سختگیرانه‌ای لحاظ شده و بر اساس آن بازیکنان زیر 18 سال اجازه‌ی تجربه‌ی بازی پابجی موبایل هندی را نخواهند داشت.

  • وارد بخش تمرین شوید بدون شلیک کردن و بین دو هدف جابجا شوید، تا بهترین میزان حساسیت را پیدا کنید.
  • ما میتوانیم به شما اطمینان دهیم که سایت zeox بهترین سایت خرید یوسی است.
  • در این شرایط با پنهان شدن در یک جای مناسب به‌راحتی می‌توانید حریف خود را هدف قرار دهید.
  • در تنظیمات به دنبال scope بگردید، در این قسمت می توانید نشانه گیر اسلحه تان را شخصی سازی کنید و از حالت پیشفرض تغییر دهید، سعی کنید رنگی را انتخاب کنید که چشمهایتان را اذیت نکند و در هنگام تیراندازی به خوبی قابل دیدن باشد.
  • به طور کلی اگر شما پیش از این بازی، دیگر بازی‌های شوتر اندرویدی که در بازار حاضر هستند را تجربه کرده باشید، کار بسیار راحت‌تری خواهید داشت.
بخوانید  خرید 80 سی پی کالاف دیوتی ویکتور شاپ بهترین سایت خرید جم و محصولات موبایل | 1gamer

سپس مجله خبری یک گیمر دیتا را از حالت فشرده خارج کنید؛ پوشه ی com.tencent.ig موجود در فایل فشرده را به مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه انتقال کنید. در صورتی که دستگاه شما ضعیف است میتوانید از نسخه پابجی موبایل لایت استفاده کنید. در نقشه‌های پابجی خانه‌های بزرگ و کوچکی قرار دارد که بهتر است هنگام ورود به این خانه‌ها درها را ببندید؛ زیرا با این کار حریف فکر می‌کند خانه خالی است و برای جمع‌آوری آیتم به داخل خانه می‌آید. در این شرایط با پنهان شدن در یک جای مناسب به‌راحتی می‌توانید حریف خود را هدف قرار دهید.

ویژگی های بازی پابجی موبایل کامپیوتر PUBG Mobile :

شما همواره می‌توانید برای دریافت آپدیت‌های بعدی و دانلود پابجی موبایل اندروید، دانلود تلگرام پلاس، دانلود همراه بانک ملت و کلی اپلیکیشن اندروید دیگر به سایت مینی روید مراجعه کنید؛ پس ما را از یاد نبرید. از همین رو استودیوی Krafton رنگ خون را در بازی Battlegrounds Mobile India به رنگ سبز درآورده است و به طور کلی هیچ اثری از خون قرمزرنگ در این بازی دیده نمی‌شود. نسخه‌ی هندی بازی پابجی موبایل برخلاف نسخه‌ی اصلی و جهانی این بازی که برای کاربران از تمامی کشورها در دسترس قرار گرفته بود، در ابتدا به طور انحصاری تنها برای بازیکنان هندی در دسترس قرار گرفت. پس از مدتی سرورهای این بازی در چین، هنگ کنگ، ایالات متحده آمریکا و روسیه نیز در دسترس قرار گرفتند و امروزه بازیکنان از اکثر کشورهای جهان می‌توانند بازی Battlegrounds Mobile India را تجربه کنند. در ادامه می‌توانید بازی پابجی موبایل هندی یا همان بازی Battlegrounds Mobile India را برای به صورت رایگان برای سیستم عامل اندروید دریافت کنید.

بخوانید  بهترین صندلی گیمینگ برای گیمر های حرفه ای