خرید 80 سی پی کالاف دیوتی ویکتور شاپ بهترین سایت خرید جم و محصولات موبایل | 1gamer

برای انجام این کار، لازم است که وارد منوی اصلی بازی شوید و روی گزینه با شکل آدمک کلیک کنید. در ادامه، باید روی گزینه Search کلیک کنید تا بخش سرچ برای شما باز شود. در ادامه، باید آیدی دوست خود را در این بخش وارد کنید تا آیدی او برای شما نمایش داده شود.

  • دو تیم ۲ نفره رو‌به‌روی یکدیگر قرار می‌گیرند و ۶ دور باهم مبارزه می‌کنند.
  • اما اگر قصد دارید در این بازی به یک فرد ماهر تبدیل شوید، باید نکات مختلفی را بدانید.
  • یکی از بهترین روش هایی که می توان در مدت زمان کم به وضعیت قابل استنادی رسید، خرید سی پی کالاف دیوتی است.

برای مثال می‌توان به Sniper Challenge اشاره کرد که در آن بازیکنان فقط می‌توانند از سلاح‌های مخصوص تک تیراندازان استفاده کنند. علاوه بر این، حالت Warfare نیز گیمرها را به تیم‌های 20 نفره تقسیم می‌کند و اجازه می‌دهد بازیکنان به سبک و سیاق متفاوتی حالت بتل رویال را تجربه کنند. با این حال این حالت‌ها ثابت نیستند و پس از مدتی از دسترس خارج می‌شوند. وب سایتی را برای خرید سی پی انتخاب نمایید که دارای پشتیبانی قدرتمند و دائمی باشد تا در صورت ایجاد مشکل در استفاده از سی پی، بتوانید بدون هیچ دغدغد­ای از سی پی استفاده نمایید. روش‌های مختلفی برای بازیابی رمز عبور اکانت کالاف دیوتی وجود دارند که یکی از آن‌ها مراجعه به سایت اکتیویژن و بازیابی رمز از طریق ایمیل است. اما در صورت عدم تمایل می‌توانید از طریق حساب کاربری گوگل خود هم اقدام به بازیابی این رمز کنید.

بخوانید  دانلود کلش آف کلنز Clash of Clans بازی استراتژی محبوب اندروید | 1gamer

خرید بازی کال آف دیوتی موبایل کد 45686

اما تجهیزات مجله خبری یک گیمرشرفته بازی فقط با خرید سی پی کالاف و خرج کردن آن قابل آنلاک شدن هستند! پس وقت خود را با این تبلیغات الکی هدر ندهید و به گفته‌های سایت‌های ایرانی که دارای تیترهای جذاب هستند اعتماد نکنید. اگر کمی در گوگل جستجو کنید و یا سری به کامنت‌های این سایت ها بزنید متوجه دروغ بودن این ادعا و اعتراض بازدیدکنندگان خواهید شد.

سی پی CP (روش خرید متفرقه)

برای نصب دیتا به حدود ۳ الی ۴ گیگابایت اینترنت نیاز دارید؛ اما فضایی در حدود ۹ گیگابایت در دستگاهتان اشغال می‌شود. بهتر است در هنگام نصب دیتای بازی و دانلود آن به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشید تا روند دانلود بدون مشکل انجام شود. تنها روش به دست آوردن سی پی به جای خرید سی پی کالاف به صورت مستقیم، خرید بتل پس کالاف می باشد.

سی پی کالاف یکی از دو واحد پولی بازی کالاف موبایل است که می توان از طریق پرداخت دلار تهیه نمود. واحد دیگر است که همان می باشد که این بخش فقط با بازی کردن و پیروزی قابل جمع اوری است و امکان خرید آن وجود ندارد. ارزش و تجهیزاتی که می‌توانید با خرید CP خریداری کنید بسیار بیشتر از C می‌باشد. در بازی کالاف دیوتی موبایل حالت‌ها و نقش‌های مختلفی برای بخش چند نفره وجود دارد که گیمرها می‌توانند آن‌ها را تجربه کنند. حالت‌های اصلی در این اثر Frontline ،Team Deathmatch ،Domination ،Search & Destroy ،Gunfight ،Kill Confirmed ،Hardpoint و Free for All هستند.

بخوانید  بهترین تنظیمات پابجی موبایل 2022 + ویدیو | 1gamer

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر