رونمایی از ویژگی های نسخه نسل نهم بازی The Witcher 3

دانلود فیلم آپارات

حالت Quality نسخه نسل نهم بازی The Witcher 3 که به شما امکان تجربه بازی با وضوح 4K و نرخ فریم 30 فریم بر ثانیه را می دهد، از فناوری Ray-Traced Global Illumination and Shadows و FSR 2.0 پشتیبانی می کند. نسخه Xbox Series S با سرعت 60 فریم در ثانیه اجرا می شود، اما هیچ اشاره ای به وضوح آن نشده است. کاربران پلی استیشن 5 می توانند از بازخورد لمسی و محرک های تطبیقی ​​کنترلر DualSense از جمله موارد دیگر بهره ببرند.

نسخه نسل نهم بازی The Witcher 3: Wild Hunt دارای بافت‌های 4K، نرخ فریم 60 فریم در ثانیه، حالت عکاسی، پشتیبانی از کنترلر DualSense و بهبودهای زیادی است.

در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که CD Projekt RED اولین تریلر نسخه نسل نهم بازی The Witcher 3: Wild Hunt Complete Edition را به اشتراک گذاشته است. سازنده تایید کرده است که نسخه نسل نهم دارای ویژگی هایی مانند مدل ها و بافت های 4K، 60 فریم در ثانیه، حالت عکاسی، گیم پلی بهبود یافته، فضای ذخیره سازی ابری و ردیابی بر روی Xbox Series X Xbox Series S، PC و PlayStation 5 خواهد بود.

ارتقاء نسل نهم بازی Witcher 3 در تاریخ 14 دسامبر (23 آذر) برای پلتفرم های Xbox Series X Xbox Series S، PlayStation 5 و PC منتشر می شود. این ارتقا برای دارندگان فعلی نسخه های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 رایگان خواهد بود و نسخه فیزیکی آن در زمان نامعلومی از راه خواهد رسید.

به‌روزرسانی Gen 9 محتوای جدیدی از سری The Witcher Netflix، از جمله زره‌های جدید برای Geralt و پوسته‌های جایگزین برای شخصیت‌های دیگر اضافه می‌کند. در جریان پخش زنده اخیر CD Project، تایید شد که چندین مشکل گیم پلی در نسخه نسل نهم The Witcher 3 حل شده است. از جمله باگ معروف Wolf School Gear که از سال 2015 در بازی اصلی وجود داشت.

بخوانید  شناسایی دوربین مخفی با گوشی؛ چگونه دوربین مخفی را سریع پیدا کنیم؟