آورورا خواننده در ماه دسامبر در Sky: Children Of The Light کنسرتی برگزار خواهد کرد



آرورا، موسیقی‌دان نروژی، که به‌خاطر آهنگ‌هایی مانند Runaway، Cure For Me و وام دادن آوازهای اثیری‌اش به Frozen 2 دیزنی شهرت دارد، در ماه دسامبر کنسرتی مجازی در Sky: Children Of The Light اجرا خواهد کرد.

این رویداد بخشی از Sky’s Season of Aurora، یک همکاری دو ماهه با خواننده است که در اکتبر آغاز شد. مطابق با مضامین فصل، کنسرت به عنوان یک “سفر موسیقی منحصر به فرد” توصیف می شود که توسعه دهندگان می خواهند بازیکنان با Aurora، موسیقی او و سایر بازیکنان ارتباط برقرار کنند. شرکت کنندگان نیز خود در این کنسرت نقش خواهند داشت و شرکت Thatgame نوید تعامل “بی سابقه” را می دهد.

آهنگ های ارائه شده در این کنسرت 45 دقیقه ای شامل “Exhale, Inhale”، “Runaway”، “All is Soft”، “Warrior”، “The Seed” و غیره خواهد بود. این کنسرت قرار است پس از پایان The Game Awards در ساعت 8:30 بعد از ظهر به وقت محلی در 8 دسامبر آغاز شود و نوید یک نوع منحصر به فرد بعد از مهمانی درون بازی را برای نمایش جوایز صنعت می دهد. طرفداران همچنین تشویق می شوند تا زودتر در سایت بازی حاضر شوند، با تعدادی از جذابیت های قبل از نمایش از جمله شخصیت های جدید، عبارات و سازهای منحصر به فرد، و سایر تجربیات تعاملی.

برای طرفدارانی که نمی توانند آن را در تاریخ اصلی بسازند، این تجربه برای باقی مانده فصل شفق قطبی، با تکرار هر چهار ساعت بین نیمه شب 8 دسامبر و فصلی که در 2 ژانویه به پایان می رسد، تکرار می شود.

مفهوم کنسرت‌های درون‌بازی از زمان شروع همه‌گیری محبوبیت پیدا کرد و فورتنایت میزبان هنرمندانی مانند آریانا گرانده و تراویس اسکات بود و بازی‌های بزرگ دیگری مانند Roblox و PUBG وارد اکشن شدند. کنسرت Sky به لطف گیم پلی منحصر به فرد خود که DNA خود را از Journey، اولین موفقیت شرکت Thatgame می گیرد، نوید یک تجربه بسیار متفاوت را می دهد.

بخوانید  ناسا فضاپیمای دارت را به سیارک دیمورفوس کوبید و جهان پخش زنده آن را تماشا کرد

بازی Sky: Children of the Light برای iOS، Android و Nintendo Switch رایگان است و پلی استیشن برای ماه دسامبر عرضه خواهد شد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.