نتفلیکس در حال ساخت یک بازی جدید و عالی برای کامپیوتر است

شرح شغل به این شرح است: “به عنوان کارگردان بازی، شما رهبر خلاق یکی از اولین بازی های اصلی نتفلیکس خواهید بود.” در حالی که اطلاعات بیشتری منتشر نشد، آگهی استخدام در نهایت با این جمله پایان می‌یابد که «تجربه با تیراندازی اول شخص و/یا سوم شخص ترجیح داده می‌شود».

لوگوی نتفلیکس

یک ماه پیش بود مایک وردومعاون نتفلیکس از ایجاد یک استودیوی بازی سازی جدید در لس آنجلس خبر داد و تایید کرد که این استودیو توسط سانی چاکو، تهیه کننده اجرایی Overwatch کارگردانی خواهد کرد. آفتابی در شهریور سال 2021 راه خود را از بلیزارد جدا کرد و یکی از بزرگترین نسخه های این شرکت در آن زمان بود. بلیزارد در بیانیه‌ای گفت که خروج او “برای مرخصی گرفتن” بوده است.

استودیوی جدید نتفلیکس در لس آنجلس به دنبال استخدام یک کارگردان بازی برای توسعه یک بازی جدید AAA برای رایانه شخصی است.

وردو درباره پیوستن به نتفلیکس گفت: «ما در حال افتتاح استودیوی جدید دیگری در کالیفرنیای جنوبی با محوریت چاکو سانی هستیم. شخصی که بر توسعه God of War Ascension برای استودیو سانتا مونیکا نظارت داشت، بر برخی از بازی‌های آن‌ها نظارت داشت و سپس به عنوان تهیه‌کننده اجرایی فرنچایز کوچکی به نام Overwatch خدمت کرد.

رسانه ها گزارش دادند که شرکت سرگرمی نتفلیکس به دنبال کارگردان بازی برای استودیوی تازه تاسیس خود در لس آنجلس است. به همین منظور، یک آگهی شغلی جدید ارسال شده است که توضیح می دهد: “ما به دنبال یک مدیر بازی خلاق بسیار ماهر هستیم که به ما کمک کند جهت بازی و دید خلاقانه را برای یک بازی جدید AAA برای پلتفرم رایانه شخصی ارائه کنیم.”

بخوانید  بازی Disney Dreamlight Valley به صورت رایگان عرضه نخواهد شد

او می توانست به هر جایی برود. می تواند پول جمع کند؛ او می توانست هر کاری انجام دهد و اینجا آمد. ما تیمی را پیرامون او می‌سازیم و روی او حساب می‌کنیم تا بازی‌ها را دوباره اختراع کند.” برای مدت طولانی و دلیل خوبی دارد.» وردو در مورد استخدام سانی به عنوان نشانه ای از تعهد مستمر نتفلیکس به ساخت بازی گفت. ما مستقیماً در این فضا فعالیت می کنیم.