شروع ماجراجویی جوئل و الی در پوستر جدید سریال The Last of Us

HBO پوستر جدیدی از اقتباس تلویزیونی The Last of Us با بازی پدرو پاسکال و بلا رمزی منتشر کرد.

در خلاصه داستان اقتباس تلویزیونی The Last of Us آمده است: «داستان سریال بیست سال پس از نابودی تمدن مدرن می گذرد. یک بازمانده سرسخت به نام جول استخدام می شود تا الی 14 ساله را از یک منطقه قرنطینه خالی از سکنه نجات دهد. چیزی که در دره کار ساده ای به نظر می رسد به سرعت به یک سفر احساسی و خشونت آمیز تبدیل می شود و آنها باید کل ایالات متحده را طی کنند و برای زنده ماندن به یکدیگر تکیه کنند.

نیل دراکمن، کانتمیر بالاگوف، علی عباسی و یاسمیلا زبانیچ آنها قسمت های مختلف سریال The Last Of Us را کارگردانی کردند و فیلمنامه آن را نوشتند. کریگ مازن با همکاری نیل دراکمن نوشته شده است. این سریال توسط بخش تلویزیونی Sony Pictures، Word Games، Mighty Mint و Naughty Dog Studio تولید شده است. ماری بارتلت اخیرا گفته است که فیلمنامه این سریال یکی از بهترین اپیزودهای تاریخ تلویزیون را در اختیار بینندگان قرار خواهد داد.

پوستر سریال لایو اکشن The Last of Us در شبکه HBO

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، HBO پوستر جدیدی از سریال موردانتظار لایو اکشن The Last of Us را به اشتراک گذاشته است.این پوستر بسیار شبیه به آثار هنری اولین بازی Last of Ace است و شروع بازی را نشان می دهد. ماجراجویی جواهر و الی در آمریکای پسا آخرالزمانی. فصل اول این اقتباس تلویزیونی قرار است در 15 ژانویه 2023 پخش شود.

بخوانید  چرخ‌های مسابقه لاجیتک برای PS5 و Xbox در آمازون تخفیف زیادی دارند

پدرو پاسکالبازیگر سریال ماندالوریان و بلا رمزیستاره بازی تاج و تخت در نقش جول و الی در The Last of Us. گابریل لونا مثل تامی، مرل دندریج مثل مرلین، نیکو پارکر مثل سارا نیک آفرمنمثل بیل، مری بارتلت مثل فرانک، طوفان نی مثل رایلی، لامار جانسون همانطور که هنری و کوین وودارد در نقش سام از دیگر بازیگران این اقتباس تلویزیونی هستند.