رونمایی از نام و لوگوی زیر مجموعه The Walking Dead با محوریت Rick and Michonne

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، می دانیم که AMC از نام و لوگوی رسمی زیر مجموعه The Walking Dead با محوریت Rick and Michonne رونمایی کرده است. این درام ترسناک 6 قسمتی The Walking Dead: Rick and Michonne نام خواهد داشت. فیلمبرداری این اسپین آف در اوایل ژوئن امسال به پایان رسید و طرفداران باید انتظار داشته باشند که در زمان نامعلومی در سال 2024 پخش شود.

در خلاصه داستان The Walking Dead: Rick and Michonne آمده است: «این سریال یک داستان عاشقانه حماسی از دو شخصیت است که توسط دنیایی تغییر یافته دگرگون شده اند. بعد فاصله و قدرت شکست ناپذیر آنها را از هم دور نگه می داشت. ریک و میشون وارد دنیایی می شوند که بر پایه جنگ علیه مردگان و در نهایت جنگ علیه زنده ها بنا شده است. آیا آنها می توانند در مکان و موقعیت متفاوتی قرار بگیرند؟

AMC از نام و لوگوی سریال Spin-off The Walking Dead با تمرکز بر Rick و Michonne رونمایی کرد.

سریال نقش آفرینی Rick and Michonne اندرو لینکلن و دانای گوریرا بر اساس کمیک هایی به همین نام رابرت کرکمن، تونی مور و چارلی آدلارد ساخته شد رابرت کرکمن، اسکات ام ویمپ، گرگ نیکترو، دیوید آلبرت، جوزف اینکاپرا، گیل آن هرد، دنیس هاث و آنجلا کانگ به عنوان تهیه کننده اجرایی و اسکات ام ویمپ آنها به عنوان مجری، تهیه کننده و فیلمنامه نویس این سریال فعالیت داشتند و دانایی گوریرا یکی از فیلمنامه نویسان و سازندگان این پروژه است.

بخوانید  Final Fantasy 7 Rebirth – Blood of the Queen Tips