رایان رینولدز، ستاره ددپول و ولورین، عاشق این پوسترهای با مضمون کوکائین برای فیلم است.

تریلر این هفته ددپول و ولورین یک ضرب و شتم جهش یافته خالص بود و برای طرفداران قدیمی دنیای سینمایی مارول، یک انحراف اساسی از فرمول فیلم های ابرقهرمانی معمولی بود. بین استفاده آزادانه از بمب های اف، زباله های سوراخ شده با آدامانتیوم ددپول و سطوح کارتونی خشونتی که بر دشمنان توپ وارد می شود، فیلم آینده ددپول از زبان عبوس و عبوس خود هراسی ندارد. خوب تقریبا

همانطور که در تریلر اشاره شد، تنها چیزی که در این سه نفر ممنوع است، تمایل ددپول و بلایند آل به یک دوز شکر بوگر است. همچنین با نام‌های شوره سر شیطان، پودر مهمانی و بسیاری از نام‌های دیگر در خیابان شناخته می‌شود، احتمالاً ددپول را نخواهید دید که با رها کردن بی‌ملاحظه، کیسه‌ای از ذرات مثبت را در صورتش می‌کوبد. اما این بدان معنا نیست که چند پوستر ساخته شده توسط طرفداران فیلم را نخواهید دید که با توضیحات رنگارنگی برای اسب مسابقه چارلی، مزدور را به تصویر می کشد. رایان رینولدز، ستاره ددپول، به برخی از این خلاقیت‌های Kode “BossLogic” Abdo اشاره کرد، پس از آن که تریلر اخیر شامل صحنه‌ای بود که در آن ددپول از نحوه‌ای که کوین فایگی، رئیس استودیو مارول به او گفته بود دارو ممنوع شده است، ابراز تاسف می‌کند.

“آنها همه پوسترهای عامیانه را می دانند” و “سلام به همه پایتخت ها OLAFرینولدز توییت کرد در پاسخ به پوسترها

Deadpool and Wolverine – تنها فیلم مارول در سال 2024 – در تاریخ 26 ژوئیه اکران می شود و در نهایت مزدور دهان موتوری را با ولورین که بار دیگر هیو جکمن بازی می کند جفت می کند. در این فیلم اما کورین در نقش کاساندرا نوا، یک آنتاگونیست اصلی کمیک مردان ایکس و خواهر چارلز خاویر نیز حضور دارد. در صورتی که آن را از دست دادید، می‌توانید تمام جزئیات مربوط به تریلر Deadpool و Wolverine را برای تخم‌مرغ‌های عید پاک و منابعی که ممکن است از دست داده باشید، بررسی کنید.

بخوانید  کسب درآمد در مراسم ولنتاین بسیار نادر WoW اکنون بسیار آسان تر است

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر