کسب درآمد در مراسم ولنتاین بسیار نادر WoW اکنون بسیار آسان تر است



جشن روز ولنتاین در بازی World of Warcraft درست در گوشه و کنار است، و امسال بلیزارد با افزایش چشمگیر نرخ سقوط یکی از سخت‌ترین مانت‌ها، «عشق را به اشتراک می‌گذارد».

مانت مورد بحث X-45 Heartbreaker است، موشک صورتی غول‌پیکر و پرنده که تنها برای چند هفته در سال می‌توان به دست آورد، در حالی که رویداد Love is in the Air در حال انجام است. بازیکنان برای سیاه چال رویداد صف می کشند به این امید که در یکی از جعبه های قلبی شکلی که برای تکمیل سیاهچال هر روز یک بار به ازای هر کاراکتر پاداش دریافت می کنند به دست آورند. با توجه به ساختار جوایز و شانس سقوط فوق‌العاده کم ماونت، بازیکنان مدت‌هاست که مجبور بوده‌اند هر روز که رویداد فعال بوده است، سیاه چال رویداد را با بیشترین تعداد کاراکتر تکمیل کنند تا شانس خود را برای برنده شدن در مانت به حداکثر برسانند.

در حال پخش: راه اندازی تریلر گیم پلی | اژدها پرواز | World of Warcraft

خوشبختانه در آینده دیگر نیازی به این کار نخواهد بود. در یک پست انجمنبلیزارد توضیح داد که چگونه این رویداد امسال متفاوت عمل خواهد کرد، به طوری که اولین جعبه قلبی شکلی که هر روز در سراسر حساب به دست می آید، شانس قابل توجهی برای مهار مانت داشته باشد. تمام جعبه‌های بعدی که بر روی شخصیت‌های مختلف به دست می‌آیند، همچنان فرصتی برای رها کردن مانت خواهند داشت، اما این نرخ سقوط اولیه بسیار نادر خواهد بود. این تغییر باید بازیکنان را تشویق کند که یک بار در روز سیاهچال را تکمیل کنند تا بهترین شانس برای بدست آوردن mount را داشته باشند و در عین حال اطمینان حاصل شود که بازیکنان احساس نمی کنند که مجبورند سیاهچال رویداد را بین شخصیت های متعدد خرد کنند.

بر اساس داده های از واوهد، شانس کسب X-45 Heartbreaker قبل از این تغییر حدود 0.03٪ در هر دور سیاهچال تخمین زده می شد، یک عدد ناامیدکننده که با این واقعیت که رویداد فقط چند هفته از سال فعال بود، بیشتر شد. . مانت شاهد تغییر نام خود در سال 2021 به عنوان بخشی از تلاش‌های بلیزارد برای فراگیرتر کردن MMORPG خود در میان شکایت‌های حقوقی آزار جنسی و تبعیض بود.

در حالی که هنوز صحبتی در مورد اعمال سیستم مشابه در سایر رویدادهای تعطیلات در اواخر امسال وجود ندارد، بلیزارد سال گذشته گفت که در حال تحقیق بر روی راه‌حل‌هایی با هدف «رویدادهای تعطیلات به طور کلی» است.

بخوانید  20 لحظه نمادین در تاریخ فیلم جنگ ستارگان

رویداد WoW’s Love is in the Air از 6 فوریه آغاز خواهد شد. این از ویژگی جدید Trading Post MMO پیروی می کند، یک سیستم Battle Pass مانند که در آن بازیکنان با انجام کارهایی که می توانند با مانت ها و لوازم آرایشی جدید یا قبلی انحصاری در پرداخت مبادله شوند، ارز ویژه ای به دست می آورند. به‌روزرسانی بزرگ بعدی بازی، Patch 10.0.7، قرار است در بهار امسال عرضه شود و شامل مجموعه‌های زرهی موردانتظار Heritage برای اورک‌ها و انسان‌ها، محتوای داستانی جدید و یک تعمیر اساسی تخصصی Retribution است. Paladins.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر