راه یافتن Stripe به بازی MultiVersus با پخش تریلر تازه

در چند روز آینده احتمالا باید منتظر پخش تریلر دیگری برای نمایش دقیق‌تر مجموعه حرکات و توانایی‌های استرایپ در بازی MultiVersus باشیم. در تریلر تازه می‌توان این کاراکتر را در حال پرتاب اره‌ی مدور و شلیک به رقبا با تفنگ یا زوبین مشاهده کرد. استرایپ با پنجه‌هایش می‌تواند ضربات سریع و مهلکی به دشمن وارد سازد و خسارت زیادی به حریف بزند. نظر به اینکه این مبارز جثه‌ی کوچکی دارد، احتمالا هدف قرار دادن او کار ساده‌ای نیست.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کاراکتر Stripe از مجموعه‌ی گرملین‌ها به بازی MultiVersus استودیو Player First Games اضافه شده است. استرایپ به‌عنوان آنتاگونیست مجموعه یک نوع قاتل به‌حساب می‌آید که می‌تواند به انواع و اقسام قتل‌ها دست بزند. جدیدترین تریلر بازی نیز به این کاراکتر اختصاص یافته است.

استرایپ جدیدترین کاراکتری است که پس از گیزمو، مورتی اسمیت و ریک سانچز به بازی MultiVersus شرکت برادران وارنر اضافه می‌شود. طرفدارها می‌توانند در فصل اول انتظار راه‌یابی کاراکتر بلک ادم به فهرست مبارزان را نیز داشته باشند. این بازی مبارزه‌ای رایگان درحال‌حاضر در ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر قابل تجربه است؛ اثری که در کمتر از یک ماه، در مجموع بیش از ۲۰ میلیون بازیکن آن را تجربه کردند.



منبع

کاراکتر استرایپ، آنتاگونیست اصلی مجموعه‌ی Gremlins نهایتا با پخش یک تریلر تازه به بازی مبارزه‌ای رایگان MultiVersus اضافه شد.