دیو باتیستا توضیح می دهد که چرا از خداحافظی با Guardians Of The Galaxy’s Drax راحت شده است



بازیگر دیو باتیستا در حال پایان دادن به بازی خود در نقش درکس در فیلم آینده نگهبانان کهکشان است. او به مدت نه سال در شش فیلم و ویژه تعطیلات اخیر محافظان کهکشان این نقش را بازی کرد. با GQ صحبت کنیدباتیستا گفت که “خیلی از درکس سپاسگزار است”، اما آماده است که برود.

او گفت: من آن را دوست دارم. “اما آرامش وجود دارد [that it’s over]. همه چیز خوشایند نبود ایفای این نقش سخت بود. روند آرایش داشت مرا شکست می داد. و من فقط نمی دانم که آیا می خواهم درکس میراث من باشد یا نه – این یک اجرای احمقانه است و من می خواهم کارهای دراماتیک تری انجام دهم.”

صحبت از آثار دراماتیک، رایان جانسون – کارگردان باتیستا در پیاز شیشه ای – در داستان نقل شده است که می گوید فقط زمان زیادی است که باتیستا نقشی دراماتیک و جدی تر بازی کند.

جانسون می‌گوید: «من به همه دوستان فیلمسازم می‌گویم که یک نفر قرار است به دیو یک نقش اصلی دراماتیک واقعی در یک فیلم بدهد و آنها مانند یک نابغه به نظر می‌رسند.

همچنین در این مصاحبه، باتیستا لحظه‌ای را به یاد آورد که فهمید در تمام آن سال‌ها برای نقش درکس انتخاب شده است. باتیستا در ماشینش در حال حرکت به سمت باشگاه بود. او گفت: “من مجبور شدم متوقف شوم زیرا به شدت گریه می کردم.” برگشتم و با لرزیدن به سمت خانه رفتم تا به همسرم بگویم که این قسمت را گرفتم و هر دو آنجا بودیم و عصبانی بودیم.

بخوانید  تلاش بعدی WoW که شامل سوء استفاده از شخصیت است، بازیکنان را خواستار تغییر می کند

طرفداران برای آخرین بار Bautista را در نقش Drax در Guardians of the Galaxy Vol. 3 در مه 2023. خارج از سریال مارول، باوتیستا در حال لابی کردن با نتفلیکس برای بازی در نقش مارکوس فنیکس در فیلم Gears of War است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.