معرفی مادربردهای سری MSI B760: شاهکار جدید MSI در راه است!

مادربردهای سری PRO از نظر طراحی نسبتا ساده تر است، اما همچنان مانند سایر مادربردهای این سری است B760s قدرتمند هستند. منبع تغذیه پردازنده 12 فاز، پشتیبانی از نسل چهارم Lightning PCIe، پشتیبانی از M.2 و وجود هیت سینک و محافظ حرارتی از جمله عناصری هستند که می توانند عملکرد خوبی را برای سیستم های رومیزی ارائه دهند.

مادربردهای سری MAG با وجود مدار یک برد مدار 6 لایه مسی با ضخامت 2 اونس و منبع تغذیه DrMOS 12 فاز (75A) جریان پایداری را برای پردازنده های قدرتمند نسل 13 اینتل فراهم می کند. گرمای تولید شده توسط این پردازنده توسط هیت سینک بزرگ و تمام آلومینیومی با طراحی زیبا دفع می شود و می توانید از عملکرد سیستم های مبتنی بر مادربردهای سری MAG مطمئن باشید. مادربردهای سری MSI MAG همچنین از نسل پنجم Lightning از PCIe پشتیبانی می کند و حداقل سه اسلات داخلی M.2 Gen 4 دارد که با محافظ حرارتی Frozr تقویت شده اند تا عملکرد SSD به خطر نیفتد.

مادربردهای خارق‌العاده سری B760 در غرفه MSI در نمایشگاه CES 2023 به نمایش گذاشته می‌شوند. پس از سه سال، MSI تصمیم گرفته است تا در نمایشگاه CES ظاهر فیزیکی داشته باشد و نه تنها مادربردهای جدید خود، بلکه محصولاتی مانند MEG Z790 GODLIKE را نیز به نمایش بگذارد. سیستم خنک‌کننده سفارشی، سیستم‌های رایانه شخصی با تم سفید و جدیدترین SSD آن با پشتیبانی از PCIe 5.0، همگی در این نمایشگاه، 5 تا 9 ژانویه، اهدا شدند.

MSI مادربردهای استوک B760 با عناوین MAG، MPG و PRO عرضه شد. سری MAG بازار هدف این شرکت یعنی گیمرها را هدف قرار داده و مانند قبل با نام های Tomahawk و Mortar عرضه خواهد شد. مادربردهای سری PRO نیز برای بازار سیستم های دسکتاپ طراحی شده اند.

بخوانید  شایعه: دیزنی خواهان عرضه یک بازی جدید از جنگ ستارگان هر ۶ ماه یکبار

اما برای علاقه مندان رو به رشد سیستم های ITX، مادربرد MPG B760I EDGE WIFI DDR4 با طراحی خوب معرفی شده است. در نگاه اول، هیت سینک نقره ای آلومینیومی توجه را به خود جلب می کند. این مادربرد مانند سایر اعضای خانواده سری B760 دارای مدار PCB 6 لایه با مس دوبل است که به افزایش کارایی پردازنده کمک می کند و همچنین دارای منبع تغذیه 8 فاز با توان 90 آمپر می باشد. این مادربرد از آخرین نسل لایتنینگ PCIe یعنی نسل پنجم پشتیبانی می کند و دارای دو اسلات داخلی M.2 است که قابلیت گسترش نیز دارند.

مادربردهای سری MSI B760 از رم های DDR4 و DDR5 به طور همزمان پشتیبانی می کنند. تمامی مادربردهای سری WIFI از آخرین نسخه اینتل WIFI-6E و پورت شبکه 2.5G پشتیبانی می کنند تا اتصال به اینترنت پرسرعت را برای شما فراهم کنند. علاوه بر این، این مادربردها دارای شیلدهای ورودی/خروجی و گیره های از پیش نصب شده برای اسلات های M.2 برای نصب آسان هستند تا تجربه کاربری متفاوتی از پیکربندی سیستم را ارائه دهند.

MSI تصمیم گرفته است به زودی مادربردهای جدید سری B760 خود را عرضه کند تا کاربران را بیش از پیش شگفت زده کند.

سال گذشته با معرفی پلتفرم Z790 توسط اینتل، توجه بسیاری از گیمرها به این پلتفرم جلب شد. امسال انتظار می رود که بازار سیستم های بازی با معرفی پلتفرم جدید B760 رشد بیشتری داشته باشد. در نتیجه، MSI تصمیم گرفته است تا به زودی مادربردهای جدید سری B760 خود را عرضه کند تا کاربران را بیش از پیش شگفت زده کند. بیایید نگاهی به این سری از محصولات منحصر به فرد و قابلیت های آنها بیندازیم.

بخوانید  زمان راه اندازی RTX IO فناوری حافظه گرافیکی تسریع شده Nvidia