ده‌ها بازی ویدیویی عالی موجود در B1G1 با 50% تخفیف در تارگت و آمازون


آمازون و هدف کار می کنند یکی بخر، یکی 50% تخفیف بگیر رویدادها در حال حاضر، به شما این فرصت را می دهد که بازی های ویدیویی، کتاب، اسباب بازی، فیلم و سایر اقلام محبوب را با قیمت های پایین تهیه کنید. لیست بازی هایی که در این رویداد گنجانده شده اند، با راه اندازی های اخیر، خیره کننده است شاهزاده ایرانی: تاج گمشده و عناوین برنده جایزه مانند حلقه باستانی واجد شرایط کاهش

استفاده از این پیشنهاد ساده است: به سادگی دو مورد واجد شرایط را به سبد خرید خود اضافه کنید و پیشنهاد به طور خودکار اعمال می شود. هنگام خرید در آمازون، مطمئن شوید که کالا به طور مستقیم توسط آمازون ارائه شده است، زیرا لیست های شخص ثالث قیمت B1G1 50٪ تخفیف را اعمال نمی کنند.

شاهزاده ایرانی: تاج گمشده یکی از جذاب ترین عناصر موجود در پس انداز است. Metroidvania در 18 ژانویه راه‌اندازی شد و دنیایی پر از کاوش پر از باس‌های چالش‌برانگیز، ده‌ها راز پنهان و مهارت‌های زیادی برای باز کردن بازی را برای کاوش ارائه کرد. سایر بازی‌های جهان باز واجد شرایط برای تخفیف 50 درصدی B1G1 عبارتند از Marvel's Spider-Man 2 و افق غرب ممنوع.

Target چند بازی در لیست خود دارد که در آمازون پیدا نخواهید کرد، از جمله سوپراستارهای سونیک، Tekken 8 برای PS5، Cyberpunk 2077: نهاییو The Last of Us Part 2 Remastered. قبل از نهایی کردن خرید خود در آمازون، حتماً به کاتالوگ آن نگاهی بیندازید.

در اینجا نگاهی به بهترین بازی های ویدیویی موجود در رویدادهای B1G1 50% در Target و Amazon داریم. ما این معاملات را به لیست هایی برای PS5، Switch و Xbox و همچنین لیستی از معاملات عالی در Target تقسیم کرده ایم. به خاطر داشته باشید که این بازی‌های ویدیویی ممکن است با سایر موارد موجود در کاتالوگ (مانند کتاب و بازی‌های رومیزی) جفت شوند، بنابراین اگر نمی‌توانید دو بازی ویدیویی را پیدا کنید که توجه شما را جلب کند، حتماً این مورد را که در فروش است بررسی کنید. .

بخوانید  Furiosa یک صحنه اکشن بسیار طولانی دارد

بهترین معاملات PS5 در آمازون

بهترین نینتندو سوییچ در آمازون

شرحی ارائه نشده است

بهترین معاملات Xbox در آمازون

بهترین پیشنهادات هدف

تحریریه مجله بازی یک گیمر