در تریلر بسته الحاقی Burning Shores Horizon Forbidden West از آب به آسمان پرواز کنید

نسخه PS5 بازی نقش‌آفرینی جهان باز Horizon Forbidden West در تاریخ 30 آوریل (19 آوریل) میزبان بسته الحاقی Burning Shores خواهد بود که 19.99 دلار قیمت دارد. بازیکنان اکنون می توانند این بسته را از فروشگاه پلی استیشن پیش خرید کنند که به بازیکنان با لباس Blacktide Dye و Blacktide Sharpshot Bow پاداش می دهد. این بسته الحاقی به طور انحصاری برای پلی استیشن 5 در دسترس است.

گوریلا گیمز تریلر جدیدی از بسته الحاقی بازی Horizon Forbidden West Burning Shores منتشر کرده است که در آن موجود مکانیزه جدیدی به نام Waterwing را به نمایش می گذارد.

بسته الحاقی Burning Shores بازی Horizon Forbidden West تا چند هفته دیگر در اختیار بازیکنان قرار می گیرد و به همین دلیل استودیو گوریلا گیمز شروع به انتشار جزئیات بیشتر در مورد آن کرده است. بنابراین هواداران می دانند چه انتظاری دارند. در میان جدیدترین اخبار بازی، می دانیم که استودیوی Guerrilla Games تریلر جدیدی از این بسته الحاقی منتشر کرده است تا یک موجود مکانیکی جدید به نام Waterwing را ارائه کند.

گوریلا گیمز در توییتی نوشت: «واتروینگ یک موجود ماشین پرنده با اندازه متوسط ​​است که می تواند تا اعماق دریا برود. این موجود در برابر مزاحمان بسیار مطیع و بی رحم است. واتروینگ یک هیبرید پرنده/شنا است که ظاهراً از پلیکان الهام گرفته شده است. الوی می تواند از این موجود مکانیزه برای پرواز در میان ابرهای حلقه بسته با درجه بالا یا شنا در آب های اطراف خرابه های باستانی لس آنجلس استفاده کند.

بخوانید  رضایت سران مارول از روند تولید بازی Marvel's Spider-Man 2
در بسته الحاقی Burning Shores از Horizon Forbidden West، الوی به جنوب به سرزمین Clan Tenakth سفر می کند تا یک تهدید پنهان را بررسی کند. این DLC دارای شخصیت های جدیدی برای ملاقات، داستان های منحصر به فرد برای تجربه و تعدادی از موجودات مکانیکی برای شکار خواهد بود. بسته الحاقی Burning Shores پس از انجام ماموریت های اصلی در نسخه پلی استیشن 5 بازی Horizon Forbidden West در دسترس بازیکنان قرار می گیرد.

دانلود فیلم آپارات