باندل بازی Diablo 4 Xbox Series X رونمایی شد

پس از شایعات فراوان، مایکروسافت بالاخره از باندل Diablo 4 Xbox Series X رونمایی کرد که در تاریخ 16 ژوئن در دسترس گیمرها قرار خواهد گرفت. در حال حاضر پیش فروش این باندل با قیمت 559.99 دلار آغاز شده است. باندل اعلام شده در کنار کنسول Xbox Series X شامل کنترلر بی سیم، بازی Diablo 4 برای Xbox Series X می باشد | Xbox Series S و Xbox One به علاوه آیتم های مختلف درون بازی.

این باندل علاوه بر ترکیب Light Bearer و زره ترکیبی Caparison of Faith، شامل موارد Inarius Wings و Inarius Murloc Pet در Diablo 3، ترکیب Amalgam of Rage در World of Warcraft و مجموعه لوازم آرایشی Umber Winged Darkness در Diablo است. Immortal در دسترس بازیکنان است. همه اینها در نسخه Ultimate نیز موجود است که شامل 4 روز دسترسی زودهنگام به Diablo 4 و Season Pass است.

پس از شایعات فراوان، مایکروسافت بالاخره از باندل Diablo 4 Xbox Series X رونمایی کرد.

بازی Diablo 4 16 ژوئن 1402 (6 ژوئن 2023) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S و PC منتشر خواهند شد. سازندگان بازی در حال حاضر هیچ برنامه ای برای عرضه Diablo 4 بر روی Game Pass ندارند. بلیزارد در ماه آوریل میزبان یک استریم زنده برای ارائه جزئیات بیشتر در مورد محتوای بعد از بازی خواهد بود. علاوه بر این، اطلاعات بازخورد بازیکنان در نسخه بتا منتشر خواهد شد.